تک نیوز > سامسونگ : رندرهای باکیفیت تمام گوشی‌های خانواده گلکسی S22 افشا شد

رندرهای باکیفیت تمام گوشی‌های خانواده گلکسی S22 افشا شد

Galaxy S22 Ultra 1 1

سامسونگ همین امروز از برگزاری رویداد گلکسی آنپکد در تاریخ 20 بهمن خبر داد و حالا رندرهای باکیفیت گوشی‌های حاضر در این مراسم به اینترنت راه پیدا کرده‌اند. این رندرها تمام گوشی های سری گلکسی S22 را در رنگ‌ها و زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند.

منبع معتبر دنیای فناوری، «ایوان بلس» در حساب توییترش این رندرها را به اشتراک گذاشته است. طبق این رندرها، گلکسی S22 به همراه S22 پلاس و اولترا در 4 رنگ روانه بازار می‌شوند و طراحی کلی و رنگ‌های مدل استاندارد و پلاس یکسان است.

رندرهای سری گلکسی S22

همانطور که در رندرها مشاهده می‌کنید، طراحی مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی S22 نه تنها با یکدیگر یکسان است، بلکه تفاوت چندانی هم با نسل گذشته‌شان یعنی گلکسی S21 و S21 پلاس ندارد.

رنگ های S22

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

در مرکز بخش بالایی نمایشگر این دستگاه‌ها یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد و روی پنل پشتی آن‌ها هم یک ماژول عمودی قرار گرفته. درون این ماژول سه سنسور دوربین قرار دارد و در کنار آن، فلاش LED جای گرفته است.

رنگ های +S22

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

در مقابل این محصولات، با گلکسی S22 اولترا روبه‌رو هستیم که نه تنها از طراحی نسبتا متفاوتی نسبت به آن‌ها و نسل قبلی‌اش بهره می‌برد، بلکه رنگ‌های آن هم فرق می‌کند. روی پنل پشتی این دستگاه سنسورهای دوربین به صورت جداگانه قرار گرفته‌اند و همچنین در کنار آن قلم S Pen به چشم می‌خورد. در حقیقت گلکسی S22 اولترا ترکیبی از سری گلکسی S و نوت به حساب می‌آید.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

سامسونگ در این گوشی‌های هوشمند با توجه به بازار هدف، از تراشه‌های اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 8 نسل یک استفاده خواهد کرد. گوشی‌های سری گلکسی S22 از نمایشگر Dynamic AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز بهره می‌برند و همچنین در نسخه‌های مختلف از نظر رم و حافظه داخلی روانه بازار می‌شوند.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز