تک نیوز > اخبار تکنولوژی و سامسونگ : قاب‌های محافظ سری گلکسی S22 لو رفت

قاب‌های محافظ سری گلکسی S22 لو رفت

S22 1

سامسونگ در حفظ اسرار مربوط به سری گلکسی S22 عملکرد چندان خوبی نداشته و به فاصله 10 روز تا زمان معرفی پرچمداران آینده‌اش، رندرها و اطلاعات زیادی از آن‌ها فاش شده. حالا هم شاهد افشای تصاویر زنده از قاب‌های محافظ این گوشی‌های هوشمند هستیم.

قاب‌های سری گلکسی S22

در تصاویر منتشر شده، شاهد قاب‌های چرمی گلکسی S22 و S22 پلاس و همچنین قاب هوشمند Smart Clear View گلکسی S22 اولترا هستیم که روی آن محفظه مربعی شکلی دیده می‌شود و یک نمایشگر همیشه روشن در آن جای گرفته است.

البته با توجه به دیافراگم کوچک دوربین‌های قرار گرفته روی پنل پشتی دستگاه‌ها، به نظر می‌رسد تصاویر این قاب‌های رسمی به همراه مدل‌های غیر اصلی گلکسی‌ S22 منتشر شده است. با این حال، توجه اصلی عکس‌ها قاب‌ها هستند که تمام آن‌ها واقعی به نظر می‌رسند و همچنین جزئیات مربوط به گوشی‌های این سری را یک بار دیگر تایید می‌کنند.

گلکسی S22 و S22 پلاس طراحی مشابهی خواهند داشت و همچنان به زبان طراحی گوشی‌های سری S وفادار خواهند بود، اما گلکسی‌ S22 اولترا طراحی بسیار متفاوتی نسبت به سایر مدل‌ها خواهد داشت. این دستگاه علاوه بر برخورداری از محفظه داخلی مربوط به قلم S Pen، طراحی متفاوتی برای دوربین‌ها دارد و لبه‌های آن بیشتر از سایر مدل‌ها مربعی شکل است.

همچنین گلکسی‌ S22 اولترا حتی زمانی که درون قاب محافظ خود قرار گرفته باشد، بسیار شبیه به گلکسی نوت 20 اولترا به نظر می‌رسد. هرچند هنوز چیزی به صورت رسمی تایید نشده است، اما بیشتر مشخصات و اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که کره‌ای‌ها دستگاه پرچمدار بعدی خود را با همان نام قابل انتظار گلکسی‌ S22 اولترا عرضه خواهند کرد و هیچ اشاره‌ای به «نوت» نخواهد شد.

سامسونگ در تاریخ 20 بهمن و رویداد آنپکد خود قرار است گوشی‌های این سری را معرفی کند. روز گذشته نیز ویدیوهای معرفی رسمی این مدل‌ها و تبلت گلکسی تب S8 فاش شده بود.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز