تک نیوز > گیم تک : فصل اول Battlefield 2042 تا تابستان تاخیر خورد

فصل اول Battlefield 2042 تا تابستان تاخیر خورد

photo 2021 11 06 20 07 07

بازی بتلفیلد 2042 که شروع فاجعه باری داشته و دایس اکنون فصل اول آن را تا «اوایل تابستان» به تعویق انداخته است.

پس از انتشار نه چندان موفق بازی، دایس اکنون مشغول رسیدگی به بازخورد بازیکنان و برطرف کردن برخی مشکلات بازی خود است. به‌روزرسانی جدید در اوایل ماه مارس منتشر خواهد شد که در آن شاهد پیشرفت‌هایی در تابلو امتیازات هستیم، اما به‌روزرسانی‌های مهم بعدی، باعث شده تا فصل اول بازی دیگر در ماه مارس منتشر نشود.

به‌روزرسانی‌های آینده شامل مواردی چون ارتباط صوتی (VOIP) و مشخصات بازیکن، یک سیستم پینگ بهبود یافته، تغییراتی در تیراندازی طبق درخواست بازیکنان و موارد دیگر می‌شود.

تصمیم دایس برای تاخیر فصل بتلفیلد 2042 می‌تواند بازیکنانی را که نسخه طلایی و آلتیت بازی را خریداری کرده‌اند ناامید کند. به همین منظور، دایس تصمیم گرفته تا در به‌روز‌سانی بعدی به این بازیکنان یک بسته انحصاری به عنوان غرامت اهدا کند که شامل پوسته متخصص، پوسته مربوط به سلاح و خودرو، یک سلاح سرد و کارت بازیکن می‌شود.

دایس همچنین با اشاره به این موضوع که «بازخورد شما در پیشرفت ما بسیار مهم است» قصد دارد سیستم ثبت بازخورد بهبودیافته‌ای برای بازیکنان ارائه کند. در بیانیه آن‌ها آمده است:

ما متعهد هستیم و بر آن تمرکز کرده‌ایم که اطمینان داشته باشیم، بتلفیلد 2042 مطابق با جاه طلبی‌های ما و انتظارات شما باشد. این وظیفه‌ای است که ما برای آن تلاش می‌کنیم.

فصل اول Battlefield 2042 که اکنون قرار است اوایل تابستان منتشر شود، شامل چهار فصل (تقسیمات سال)، چهار متخصص جدید، مکان‌های جدید و همچنین محتوای کامل جدیدی می‌شود.

در همین رابطه، به دلیل عملکرد بسیار بد بازی و البته راضی نگه داشتن کاربران ناراضی، الکترونیک آرتز اخیرا تصمیم گرفته بود که حالت پورتال بازی Battlefield 2042 را برای تمامی بازیکنان رایگان کند تا با این روش باعث افزایش بازیکنان خود شود.

برچسب ها :

جواد امیری

بیا با هم بنویسیم

دیدگاه کاربران (6 دیدگاه)

  1. امیدوارم که دایس بتونه با این کارا حداقل این گند کاری هاش رو زودتر تموم کنه و از این وضعیت اسفناک نجات پیدا کنه

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز