تک نیوز > سامسونگ : گلکسی S22 اولترا احتمالا نسخه 1 ترابایتی هم خواهد داشت

گلکسی S22 اولترا احتمالا نسخه 1 ترابایتی هم خواهد داشت

s22U

اخیرا تصویر اینفوگرافیکی منتشر شده بود که مشخصات کامل گلکسی S22 اولترا را فاش می‌کرد و یکی از نکات ناامیدکننده این تصویر، رد کردن احتمال عرضه نسخه 1 ترابایتی بود. با این حال، اکنون یکی از منابع توضیح می‌دهد که همچنان احتمال عرضه نسخه‌ای از پرچمدار آینده سامسونگ با حافظه یک ترابایتی وجود دارد.

«رولند کوانت»، یکی از منابع دنیای فناوری در توییتی گفته نسخه یک ترابایتی گلکسی S22 اولترا همچنان وجود خواهد داشت، اما ظاهرا عرضه این مدل تنها به برخی بازارهای منتخب محدود خواهد شد. اگر اظهارات او درست باشد، می‌توان انتظار داشت که این گوشی با حافظه داخلی غول پیکر خود فقط وارد بازارهای ایالات متحده و اروپا شود.

سامسونگ پیش از این نیز در سال 2019 دست به چنین کاری زده بود و گوشی گلکسی S10 پلاس را با حافظه داخلی یک ترابایتی و رم 12 گیگابایتی عرضه کرد. البته اگر گلکسی S22 اولترا یک ترابایتی وارد بازار شود، احتمالا با 16 گیگابایت رم به دست مشتریان برسد.

مشخصات احتمالی گلکسی S22 اولترا

تاکنون طبق گزارش‌هایی که منتشر شده می‌دانیم گلکسی S22 اولترا از پنل بزرگ 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1750 نیت بهره خواهد برد. همچنین ابعاد آن 163.3 در 77.9 در 8.9 میلی‌متر خواهد بود.

برای عکاسی، این گوشی به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی 3 برابر، دوربین 10 مگاپیکسلی پریسکوپی با زوم 10 برابر و در نهایت دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

درون حفره بالای نمایشگر این گوشی هوشمند نیز یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 وجود خواهد داشت.

پرچمدار آینده سامسونگ در دو نسخه مختلف با پردازنده‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 وارد بازار خواهد شد و همانطور که در گزارش‌های قبلی مشخص شد، بیشتر بازارها مدل اسنپدراگون را دریافت خواهند کرد.

در نهایت، گلکسی S22 اولترا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وارد بازار خواهد شد که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند و در عرض 30 دقیقه، 70 درصد ظرفیت باتری را شارژ خواهد کرد.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز