تک نیوز > اخبار تکنولوژی و سامسونگ : سامسونگ از پایان عمر سری گلکسی نوت خبر داد

سامسونگ از پایان عمر سری گلکسی نوت خبر داد

photo 2022 02 11 09 03 38 1

سامسونگ قصد دارد با تمرکز بیشتر روی گوشی‌های پرفروش گلکسی S و سری گوشی‌های تاشو گلکسی Z، تغییرات بزرگی در استراتژی بخش موبایل خود ایجاد کند. همچنین این شرکت به طور رسمی اعلام کرد که سری گوشی‌های مجهز به قلم گلکسی نوت را کنار خواهد گذاشت و قابلیت‌های آن را در دسترس سایر محصولات خود قرار می‌دهد تا با این استراتژی همچنان به رقابت با اپل ادامه دهد.

«روه تائه-مون» که دو سال پیش به عنوان مدیر موبایل سامسونگ انتخاب شد در مصاحبه خود توضیح می‌دهد:

در کوتاه مدت، عملیات ما بر یک استراتژی با دو مسیر متمرکز خواهد بود: سری S پرچمدار در نیمه اول سال و محصولات نوآورانه تاشو در نیمه دوم. ما این استراتژی را تا زمانی که یک موفقیت بزرگ دیگر به وجود بیاید ادامه خواهیم داد و برای تحقق آن سخت تلاش می‌کنیم.

بزرگترین سازنده موبایل جهان، روز چهارشنبه از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود یعنی سری گلکسی S22 رونمایی کرد که مدل اولترا آن به قلم مجهز شده است. با این وجود، غول فناوری همچنان یک گوشی با نمایشگر بزرگ و پشتیبانی از قلم را در دسترس مشتریان خود قرار داده است.

روه در ادامه توضیح می‌دهد که سامسونگ به عنوان موتور رشد خود روی بخش گوشی‌های برتر تمرکز خواهد کرد و قصد دارد تجربه گوشی‌های سری گلکسی نوت را در اکوسیستم گلکسی خود گسترش دهد که شامل تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و همچنین گوشی‌ها می‌شود. او همچنین اشاره کرد که گوشی‌های تاشو نیز به دسته‌های جدیدی تبدیل می‌شوند و این شرکت قصد دارد طی سه سال آینده یک یا دو شکل و سبک جدید را به خط تولید گوشی‌های تاشو خود اضافه کند.

مدیر موبایل سامسونگ در نهایت توضیح می‌دهد:

در شرایط کووید، صنعت موبایل با تغییراتی روبرو شد که ممکن بود یک دهه طول بکشد. ما در حال ورود به مرحله دوم رشد بازار هستیم. تقاضا رو به رشدی برای مدل‌های رده بالا برتر وجود دارد، زیرا مصرف‌کنندگان از گوشی‌های خود طولانی‌تر و به روش‌های بیشتری نسبت به قبل استفاده می‌کنند.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز