تک نیوز > اخبار تکنولوژی : بیلد 22000.527 ویندوز 11 منتشر شد – همراه با تغیرات

بیلد 22000.527 ویندوز 11 منتشر شد – همراه با تغیرات

ویندوز ۱۱

چند ماهی میشه که ویندوز 11 معرفی شده و برای بیشتر کاربران فعال شده .تا به الان مایکروسافت در حال منتشر کردن بروزرسانی هایی بوده.بیشتر این بروزرسانی ها برای رفع باگ های ویندوز 11 بوده.دقایقی پیش نسخه جدیدی از سوی مایکروسافت برای کاربرانی که ویندوز 11 دارن فعال شده. شماره بیلد این نسخه از ویندوز 11 : 22000.527 می باشد.حال با هم دیگه تغییرات این نسخه رو مشاهده می کنیم.

امکان اشتراک گذاری کوکی ها را بین حالت Microsoft Edge Internet Explorer و Microsoft Edge فراهم می کند.

هنگامی که مانیتورهای دیگر را به دستگاه خود متصل می کنید، ساعت و تاریخ را به نوار وظیفه مانیتورهای دیگر اضافه می کند.

اگر نوار وظیفه در مرکز تراز باشد، محتوای آب و هوا را به سمت چپ نوار وظیفه اضافه می کند. هنگامی که ماوس را بر روی آب و هوا نگه دارید، پانل ابزارک ها در سمت چپ صفحه ظاهر می شود و هنگامی که ماوس را بر روی منطقه متوقف کنید ناپدید می شود.

مشکلی را که بر کادرهای محاوره ای در حالت Microsoft Edge Internet Explorer تأثیر می گذارد، به روز می کند.

مشکلی را به روز می کند که باعث می شود با فشار دادن کلید F1 حالت Microsoft Edge Internet Explorer از کار بیفتد.

مشکلی را به‌روزرسانی می‌کند که متن زبان راست به چپ (RTL) را در منوهای دستوری File Explorer و منوهای زمینه File Explorer به‌صورت توجیه چپ نمایش می‌دهد.

مشکلی را به روز می کند که ممکن است باعث شود لیست منطقه زمانی در تنظیمات برای کاربرانی که سرپرست نیستند خالی به نظر برسد.

مشکلی را به‌روزرسانی می‌کند که متن زبان راست به چپ (RTL) را در منوهای فرمان فایل اکسپلورر و منوهای زمینه به شکل سمت چپ نشان می‌دهد.

مشکلی را به‌روزرسانی می‌کند که باعث می‌شود بعد از اینکه ماوس را روی نمادهای دیگر مانند باتری، حجم صدا یا Wi-Fi نگه دارید، راهنمایی‌های ابزار نادرست در یک ناحیه خالی در نوار وظیفه ظاهر شوند.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز