تک نیوز > اخبار تکنولوژی و موبایل : رندرهای رسمی پوکو X4 پرو 5G در سه رنگ افشا شد

رندرهای رسمی پوکو X4 پرو 5G در سه رنگ افشا شد

Poco X4 Pro 5G Render 1

پوکو هفته آینده در کنگره جهانی موبایل مراسمی را برگزار خواهد کرد که در آن از گوشی پوکو X4 پرو 5G رونمایی خواهد کرد. اما حالا پیش از معرفی، رندرهای رسمی این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که طراحی و همچنین رنگ‌های آن را به نمایش می‌گذارند.

منبع معتبر دنیای فناوری، «ایوان بلس» در توییتی این رندرها را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. طبق این رندرها، باید منتظر عرضه گوشی آینده پوکو در سه رنگ زرد، آبی و مشکی باشیم. در این رندرها مشابه تصاویر واقعی قبلی، با یک ماژول دوربین مستطیلی شکل بزرگ روبه‌رو هستیم که میزبان سه دوربین از جمله سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است. در بخش پایینی پنل پشتی هم لوگوی 5G به چشم می‌خورد.

در جلوی این گوشی هوشمند شاهد یک حفره در مرکز بالای نمایشگر هستیم و همچنین حاشیه‌های کمی در اطراف صفحه نمایش به چشم می‌خورد. سنسور اثر انگشت این دستگاه روی فریم آن قرار می‌گیرد. طبق بسیاری از گزارش‌ها، مشخصات فنی پوکو X4 پرو 5G تفاوتی با نسخه جهانی ردمی نوت 11 پرو 5G ندارد.

مشخصات احتمالی پوکو X4 پرو 5G

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند پوکو به یک نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز مجهز شود که روی آن گوریلا گلس 5 وجود دارد. این دستگاه احتمالا به سیستم عامل پیش فرض اندروید 11 به همراه رابط کاربری MIUI 13 مجهز می‌شود.

پوکو برای دوربین این محصولش از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی این دستگاه هم 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

قدرت پوکو X4 پرو 5G را تراشه اسنپدراگون 695 تامین خواهد کرد که توسط 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این دستگاه از دو سیم‌کارت و همچنین درگاه کارت حافظه پشتیبانی خواهد کرد. از سایر مشخصات این گوشی پوکو می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 واتی اشاره کرد.

پوکو X4 پرو در تاریخ 28 فوریه (9 اسفند) در کنگره جهانی موبایل 2022 معرفی خواهد شد.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز