تک نیوز > گیم تک : dice برنامه‌های بسیاری برای بهبود نقشه‌های Battlefield 2042 دارد

dice برنامه‌های بسیاری برای بهبود نقشه‌های Battlefield 2042 دارد

photo 2021 10 05 20 24 45 1

استودیو DICE از برنامه‌های خود برای بهبود نقشه‌های Battlefield 2042 گفت که نقشه‌های جدید از نظر مقیاس کوچک‌تر از نقشه‌های موجود خواهند بود.

در پست جدید وبلاگ، این استودیو چگونگی تغییر رویکرد خود در طراحی نقشه‌ها پس از لانچ ناامیدکننده Battlefield 2042 را توضیح داد. بر اساس بازخورد بازیکنان، این شرکت اعلام کرد که پنج مشکل اصلی در طراحی نقشه‌های موجود بازی شناسایی کرده‌اند که قصد دارند در ماه‌های آینده آن‌ها را بهبود بخشند.

اولین مشکل این است که چقدر طول می‌کشد تا بازیکنان نقشه‌ها را طی کنند تا به اهداف برسند. برای اینکه بازی کمتر شبیه «شبیه‌ساز راه رفتن» باشد، DICE قصد دارد «زمان کلی مسافت بین Flag و Base Spawn را در برخی نقشه‌ها کاهش دهد».

مورد دوم میزان کُلی شدت نبردها است که مورد بررسی قرار گرفته‌اند و دایس در حال بررسی کاهش تعداد بازیکنان از ۱۲۸ نفر به ۶۴ نفر در حالت‌هایی مانند Breakthrough است که می‌تواند در هنگام حمله‌های خاص برای رسیدن به هدف، «بیش از حد آشفته» شود.

مورد سوم، بهبود خط دید با هدف کاهش تمرکز فعلی بر روی نبرد مستقیم از راه دور بین اهداف است که قصد دارند با ایجاد فرصت‌های بیشتر برای بازیکنان برای پنهان کردن خود در هنگام عبور از نقشه‌ها به آن دست پیدا کنند. DICE همچنین در حال کار بر روی نشانه گذاری بهتر مسیرها در تمام نقشه‌های بازی «به منظور متمرکز نگه داشتن مبارزه و آسان‌تر کردن درک چگونگی رسیدن از یک هدف به هدف دیگر» است.

در نهایت و مشابه خط دید، DICE اعلام کرد که در حال برنامه‌ریزی برای معرفی مناطق سنگر گرفتن جدید در تمام نقشه‌ها است که در حال حاضر بیش از حد باز و مسطح هستند. دایس گفت که این طرح‌های ارائه شده «به زمان توسعه قابل توجهی نیاز دارند» و تغییرات پیشنهادی برای تمام نقشه‌ها به طور همزمان در دسترس نخواهد بود.

تمرکز فعلی استودیو بر روی بهبود Kaleidoscope در Conquest و Breakthrough است و تصاویر زیر را به اشتراک گذاشتند که برخی از طرح‌های نقشه جدید را نشان می‌دهد.

استودیو DICE اخیراً اولین فصل از محتوای Battlefield 2042 را تا تابستان به تعویق انداخت تا بتواند بر روی بهبود کیفیت محصول موجود پس از عرضه ناامیدکننده تمرکز کند. دایس روز سه شنبه تایید کرد که به‌روزرسانی بعدی بتلفیلد ۲۰۴۲ که یک تابلوی امتیازات به‌روز شده را معرفی می‌کند، هفته آینده پس از چندین بار به تاخیر افتادن، عرضه می‌شود.

برچسب ها :

جواد امیری

بیا با هم بنویسیم

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

  1. بازم وعده و حرف های زیاد……..
    دوستان یک سوال این بازی هنوز پولی هست چون گفتن میخواد رایگان شه؟

  2. بازم وعده و حرف های زیاد……..
    دوستان یک سوال این بازی هنوز پولی هست چون گفتن میخواد رایگان شه؟

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز