تک نیوز > گیم تک : فیلم the batman از حالا مشغول رکوردشکنی در باکس آفیس است

فیلم the batman از حالا مشغول رکوردشکنی در باکس آفیس است

the batman matt reeves image 1

فیلم The Batman در چندین کشور اکران شده و در همین مدت زمان کوتاه فروش بسیار خوبی را باکس آفیس جهانی تجربه کرده است.

The Batman توانسته بهترین افتتاحیه بین فیلم‌های کمپانی برادران وارنر پس از پاندمی ویروس کرونا را داشته باشد و در کمتر از یک روز ۵.۳ میلیون دلار فروش داشت. این دومین افتتاحیه برتر این فرانچایز در بازار بین المللی محسوب می‌شود و تنها The Dark Knight Rises بالاتر از آن قرار دارد. بنابر گزارش گیم‌اسپات، فیلم جدید بتمن در کره ۱.۷ میلیون دلار، در فرانسه ۱.۴ میلیون دلار، در سوئد ۴۱۴ هزار دلار، در اندونزی ۳۶۲ هزار دلار و در بلژیک ۱۹۳ هزار دلار فروش داشت.

The Batman از امروز در تمام نقاط جهان اکران می‌شود و بنابر پیش‌بینی‌ها ۱۱۵ تا ۱۲۵ میلیون دلار در ایالات متحده و ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون دلار در دیگر بازارهای بین‌المللی بلیت خواهد فروخت. در مجموع انتظار می‌رود شوالیه تاریکی در اولین اکران هفته خود بین ۲۲۵ تا ۲۴۵ میلیون دلار فروش داشته باشد. البته به خاطر حمله ارتش روسیه به اوکراین، کمپانی برادران وارنر اعلام کرده است که فعلا قصد اکران این فیلم در روسیه را ندارد.

در مورد فیلم The Batman باید بگوییم که ریدلر (The Riddler) آنتاگونیست اصلی آن بوده و فساد شهر گاتهام تم قالب فیلم است. رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، پل دینو (Paul Dano) در نقش ریدلر،‌ جان تورتورو (John Turturro)، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش جیمز گوردون، پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard)، جیمی لاسون (Jayme Lawson) و اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

فیلم بتمن در تاریخ ۴ مارچ ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) اکران خواهد شد و در ۱۹ آپریل ۲۰۲۲ (۳۰ فروردین ۱۴۰۱)، تنها ۴۵ روز پس از اکران در سینماهای دنیا، در دسترس تمام مشترکین HBO Max قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز