تک نیوز > اخبار تکنولوژی و اخبار فناوری ایران : سریال خادم ملت با بازی رئیس جمهور اوکراین از فیلیمو حذف شد

سریال خادم ملت با بازی رئیس جمهور اوکراین از فیلیمو حذف شد

p14119020 b h9 aa 1

سریال خادم ملت که یکی از آثار سینمایی با بازی رئیس جمهوری اوکراین است و تا چندی پیش در پلتفرم فیلیمو با زیرنویس فارسی در دسترس بود، از این سرویس VOD حذف شده است.

به گزارش تک نیوز با جستجوی نام سریال خادم ملت در موتورهای جستجو به وبسایت فیلیمو و صفحه اصلی این پلتفرم VOD برای این سریال می‌رسید اما با کلیک کردن روی آن با خطای ۴۰۴ روبرو خواهید شد. صفحه کش شده این آدرس اینترنتی در گوگل این لینک البته هنوز اطلاعاتی ناقص از این صفحه را در خود دارد.

سریال خادم ملت یک سریال کمدی سیاسی است و داستان این مجموعه درباره یک معلم مدرسه اوکراینی است که به عنوان رییس جمهور این کشور انتخاب می شود. «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین که پیش از فعالیت در این سمت سیاسی به عنوان یک مجری و بازیگر فعالیت داشته، تهیه کننده و بازیگر نقش اصلی این سریال است.

او در این سریال نقش رئیس جمهور اوکراین را بازی می‌کند و توانست در آن به محبوبیت بسیار بالایی برسد. زلنسکی هیچ‌گاه فعالیت سیاسی نداشت اما پس از بازی در این سریال و محبوبیتی که پیدا کرد تصمیم گرفت برای مبارزه با فساد سیاسی در کشورش وارد کارزار ریاست جمهوری بشود و در نهایت در ۲۱ آوریل ۲۰۱۹ با بیش از ۷۰ درصد آرا در دور دوم به عنوان رئیس‌جمهور اوکراین انتخاب شد.

تا لحظه نگارش این خبر فیلیمو بیانیه رسمی در مورد چرایی این حذف سریال نداده است و ساترا به عنوان نهاد ناظر بر VODهای ایرانی که معمولا دستور حذف سریال‌ها از سمت این نهاد وجود دارد نیز تا این لحظه واکنشی به این موضوع نداده است.

پیش‌تر سریال‌های دیگری نیز از پلتفرم‌های VOD ایرانی به دستور ساترا حذف شده بود، سریال «هجوم» با بازی گلشیفته فراهانی یکی از این دسته سریال‌ها بود که در حین پخش از این پلتفرم پخش شد. سریال‌های انیمیشنی دیگری نظیر VeggieTales نیز پس از واکنش برخی از خبرگزاری‌ها نسبت به محتوای آن از این پلتفرم‌ها حذف شده بود.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز