تک نیوز > سامسونگ : گلکسی A53 می‌تواند از فیلم‌برداری 8K پشتیبانی کند

گلکسی A53 می‌تواند از فیلم‌برداری 8K پشتیبانی کند

Screenshot 2022 03 07 214834

با نزدیک‌شدن به زمان معرفی گلکسی A53، اطلاعات بیشتری از مشخصات این گوشی منتشر شده و چند تصویر واقعی و تعدادی رندر به‌صورت آنلاین دردسترس قرار گرفته است.

از اکتبر ۲۰۲۱ تا‌به‌امروز، شایعات زیادی درباره‌ی گوشی‌ گلکسی A53 منتشر و بیشتر اطلاعات مربوط به این گوشی مانند مشخصات پردازنده و طراحی و … قبل از معرفی رسمی افشا شده است. این گوشی قرار است به‌زودی و طبق برخی گزارش‌ها، اواخر مارس ۲۰۲۲ عرضه شود.

گزارش‌های قبلی همه حاکی از این بودند که تعداد بسیاری زیادی از گوشی‌های میان‌رده‌ی ۲۰۲۲ سامسونگ با پردازنده‌ی ساخت این شرکت، یعنی سری اگزینوس، عرضه می‌شوند. همین امر درباره‌ی گلکسی A53 نیز صدق می‌کند و انتظار می‌رود که این گوشی با اگزینوس ۱۲۸۰ به بازار عرضه شود. پیش‌تر عنوان شده بود که گلکسی A53 از پردازنده‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ بهره می‌برد؛ اما با‌‌توجه‌‌‌به مشخصات منتشر‌‌شده این ادعا منتفی است.

در گزارش‌های قبلی، گفته شده بود که گلکسی A53 با نمایشگر ۶/۵ اینچی سوپر امولد و وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به دست خریداران خواهد رسید. دوربین سلفی گلکسی A53 سامسونگ ۳۲ مگاپیکسلی است و در پنل پشتی آن ماژول دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج به‌چشم می‌خورد.

طبق شایعات، گلکسی A53 اولین گوشی سری A سامسونگ است که توانایی فیلم‌برداری 8K با ۲۴ فریم‌برثانیه و 4K با ۶۰ فریم‌برثانیه را دارد.

از دیگر مشخصات گلکسی A53 می‌توان به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی، بلوتوث ۵٫۱ و حسگر اثر‌انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. این گوشی قرار است با رابط کاربری One UI 4 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ به بازار عرضه شود.

گلکسی A53 سامسونگ می‌توانست گوشی میان‌رده‌ی مناسبی باشد؛ اما ظاهراً سامسونگ امروز، ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، اعلام کرد که شارژر را از جعبه‌ی گوشی‌های میان‌رده‌ی سری A و سری M خود حذف می‌کند که خود این تصمیم می‌تواند بر فروش گلکسی A53 تأثیر منفی بگذارد.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز