سلام ۱۴۰۱

sal no technews 1

در حالی که شکوفه‌ها یکبار دیگر یادآوری می‌کنند که از پس هر زمستانی، بهاری از راه خواهد رسید، تک نیوز دومین سال فعالیت خود را همزمان با تولد دوباره زمین آغاز می‌کند.

در سالی که گذشت میلیون‌ها نفر تک نیوز را به عنوان منبع اصلی اخبار تکنولوژی خود برگزیدند و همین موضوع انرژی بخش قلم‌های ما در روزهای تیره و روشن بود. همکارانم علیرغم شرایطی که کرونا رقم زده بود تمام تلاش خود را به کار بستند تا رسالتشان مبنی بر اطلاع‌رسانی صحیح، سریع و جامع را محقق کنند.

تولید بیش از ده هزار مقاله، صدها ویدیو و هزاران مطلب برای شبکه‌های اجتماعی، حاصل تلاش تیمی ما برای همگام کردن شما با دنیای تکنولوژی در سال ۱۴۰۰ بود. دنیایی که با سرعتی عجیب درحال تغییر است و البته برای ما در ایران با حاشیه‌های بسیاری همراه است.

هرچند شاید علاقه به گجت‌ها باعث خلق تک نیوز در 1 سال پیش شد، اما در تمام این سال‌ها تلاش کردیم که همراه مخاطبینمان رشد کنیم و ابعاد وسیع‌تری را مورد پوشش قرار دهیم. حالا هرچند همچنان با یکدیگر از معرفی آیفون و گلکسی‌های جدید لذت می‌بریم، اما برایمان مهم است که شما در جریان مواردی همچون طرح صیانت، اینماد اجباری، اکوسیستم استارتاپی و … نیز باشید تا بتوانید نسبت به آن‌ها آگاهانه واکنش نشان دهید.

تحریریه تک نیوز حالا بزرگ‌تر از همیشه، تشکیل شده از جوانان و خبرنگارانی پرشور است که از سراسر ایران گرد هم آمده‌اند و امیدوارند در سال ۱۴۰۱ نیز همچنان لایق اعتماد شما باشند.

خوشحالم اعلام کنم که در سال پیش رو، قالب جدید تک نیوز نیز رونمایی می‌شود تا وبسایت ما و شما، از لحاظ فنی و ظاهری نیز همان کیفیتی را داشته باشد که از مقاله‌هایمان سراغ دارید. کیفیتی که قبل از هر چیز باید لایق وقتی باشد که شما به آن اختصاص می‌دهید.

به نمایندگی از تمام همکارانم در گروه رسانه‌ای پرتو (که تک نیوز، آکادمی تک نیوز و مجله تک نیوز را شامل می‌شود)‌ سالی پر از اتفاقات عالی را برایتان آرزو می‌کنم. ممنون که همچون همیشه با انتقادات و پیشنهادات خود، کمک می‌کنید که در مسیر درست حرکت کنیم.

تحریریه تک نیوز

تک نیوز - هر لحظه با اخبار تکنولوژی و فناوری

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز