تک نیوز > اینترنت و شبکه : آمازون از روترهای وای‌فای جدید eero پرو 6E و 6 پلاس رونمایی کرد

آمازون از روترهای وای‌فای جدید eero پرو 6E و 6 پلاس رونمایی کرد

1 1

روترهای وای‌فای جدید eero معرفی شد. مدل پرو 6E به‌عنوان سریع‌ترین روتر این شرکت، سرعت ۲٫۳ گیگابیت‌برثانیه را ارائه می‌دهد و مدل ۶ پلاس نیز به‌عنوان گزینه‌ی ارزان‌تر با دو درگاه اترنت یک گیگابایتی عرضه می‌شود.

برند eero که تحت مالکیت آمازون فعالیت می‌کند، دو روتر وای‌فای جدید به‌‌ نام‌های eero Pro 6E و eero 6 پلاس معرفی کرد. هر دو روتر جدید این شرکت از سرعت بالا و دسترسی به باند جدید ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کنند؛ قابلیتی که باعث کاهش نرخ تأخیر می‌شود. علاوه‌براین می‌توان از این روترها به‌عنوان هاب خانه‌ی هوشمند Zigbee استفاده کرد.

به گزارش NotebookCheck، شرکت eero مدعی شده است که روتر پرو 6E سریع‌ترین روتر این برند تا به امروز است که در حالت سیمی از سرعت ۲٫۳ گیگابیت‌برثانیه و در حالت بی‌سیم از سرعت ۱٫۳ گیگابیت‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. پوشش شبکه‌ی این روتر معادل ۲۰۰۰ فوت‌مربع (معادل ۱۸۵ مترمربع) بوده و از اتصال ۱۰۰ دستگاه پشتیبانی می‌کند. با کنار هم قرار دادن دو روتر پرو 6E می‌توانید پوشش آن را تا ۳۷۰ مترمربع افزایش دهید و با اضافه کردن دستگاه سوم به شبکه‌، محدوده‌ی تحت پوشش به ۵۵۵ مترمربع گسترش خواهد یافت. این پوشش گسترده یعنی می‌توانید از این روتر در خانه‌ها و محیط‌های کاری استفاده کنید.

به‌ گفته‌ی eero، روتر مقرون‌به‌صرفه‌ی ۶ پلاس این شرکت از کانال رادیویی ۱۶۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند. مهم‌ترین به‌روزرسانی اعمال‌شده روی این مدل نسبت به eero 6 مجهز شدن این روتر به دو درگاه اترنت یک گیگابایتی است. پوشش شبکه‌ی این روتر ۱۵۰۰ فوت‌مربع (حدود ۱۴۰ مترمربع) است.

هر دو روتر جدید eero از فناوری TrueMesh این شرکت بهره می‌برند؛ قابلیتی که برای جلوگیری از کاهش سرعت و پوشش کامل‌تر، ترافیک را به‌صورت هوشمند هدایت می‌کند. eero اعلام کرده است که این دو روتر به‌روزرسانی‌های جدید را به‌صورت OTA دریافت خواهند کرد. سایر قابلیت‌های امنیتی و مدیریت شبکه‌ی این مودم‌ها ازطریق یک اشتراک جداگانه دردسترس کاربر خواهند بود.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز