تک نیوز > اخبار خودرو : نخستین شرایط فروش جک T8 در سال جدید اعلام شد + جدول

نخستین شرایط فروش جک T8 در سال جدید اعلام شد + جدول

D193E3A7 B2EF 4277 A639 E9AE9473AA6D 1

شرکت خودروسازی کرمان موتور فعال در زمینه مونتاژ، ساخت، فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری لیفان و جک در ایران است. در این نوشتار با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر شرایط فروش جک T8 کرمان موتور:

شرایط فروش کی ام سی T8 از سوی کرمان موتور اعلام شد + جدول [به روز رسانی] - فروردین 1401

کرمان موتور شرایط فروش کی ام سی T8 را برای فروردین ماه 1401 اعلام کرد. قیمت کی ام سی T8 توسط کرمان موتور 907 میلیون تومان اعلام شده است و مشتریان می‌توانند این خودرو را با اقساط 12 ماهه و 18 ماهه به صورت اقساطی خریداری کنند.

خودروهای موجود در شرایط فروش کرمان موتور با مدل 1401 به مشتریان تحویل می‌شوند و سند خودروها تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند. موعد تحویل خودروها نیز 90 روز کاری اعلام شده است.

قیمت و شرایط فروش کی ام سی T8‌ برای سال 1401 از سوی کرمان موتور اعلام شد [به روز رسانی] - اسفند ۱۴۰۰

کرمان موتور شرایط فروش کی ام سی T8 را اعلام کرد. در این شرایط فروش قیمت کی ام سی T8 معادل 877 میلیون تومان اعلام شده است. مشتریان قادر هستند تا پیکاپ کی ام سی K7 کرمان موتور را به روش اقساطی خریداری کنند و مابقی قیمت خودرو را در اقساط 18 یا 30 ماهه به شرکت باز پس دهند.
تمامی خودروها با مدل 1401 به مشتریان تحویل داده خواهد شد و موعد تحویل نیز 90 روز کاری عنوان شده است. رنگ‌های موجود در شرایط فروش کی ام سی K7‌ نیز شامل سفید، مشکی، قرمز و آبی هستند. سند خودروها تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

شرایط فروش اقساطی جک T8 توسط کرمان موتور اعلام شد [به روز رسانی] - آذر ۱۴۰۰

کرمان موتور شرایط فروش کی ام سی T8 (جک T8) ویژه آذرماه را اعلام کرد. در این شرایط فروش، قیمت کی ام سی T8 معادل 869 میلیون تومان اعلام شده است که مشتریان می‌توانند این خودرو را به روش اقساطی و با بازپرداخت دو ساله یا سه ساله خریداری نمایند. خودروها با مدل 1401 به مشتریان تحویل داده خواهند شد و موعد تحویل خودرو در شرایط فروش جک T8 نیز 60 روز کاری اعلام شده است. سند خودروها تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند.
رنگ های ارائه شده در شرایط فروش جک T8 شامل سفید، مشکی، قرمز و آبی هستند. جریمه تاخیر در تحویل خودرو معادل 1 درصد پیش پرداخت به صورت ماهیانه است و خودروها همراه بیمه بدنه به مشتریان واگذار می‌شوند.

طرح جدید فروش نقدی پیکاپ جک T8 کرمان موتور اعلام شد [به روز رسانی] - آبان ۱۴۰۰

ثبت نام کرمان موتور برای طرح جدید فروش خودرو KMC – T۸ (جک کی ام سی) در آبان ۱۴۰۰ با موعد تحویل ۶۰ روزه آغاز شد.

قیمت جدید پیکاپ جک T8 کرمان موتور اعلام شد [به روز رسانی] - آبان ۱۴۰۰

خودروسازی کرمان موتور قیمت جدید محصول KMC T8 را ویژه آبان ماه 1400 اعلام کرد.

قیمت درج شده از ابتدای آبان ماه قابل اجرا است.

طرح جدید فروش اقساطی خودرو جک T8 کرمان موتور [به روز رسانی] - مرداد ۱۴۰۰

طرح جدید فروش اقساطی پیکاپ T8 ویژه مردادماه 1400 از سوی کرمان موتور آغاز خواهد شد. این بخشنامه از تاریخ 20 مردادماه 1400 فعال خواهد شد.

افزایش قیمت شدید دو محصول کرمان موتور [به روز رسانی] - مرداد ۱۴۰۰

گروه خودروسازی کرمان موتور قیمت جدید دو محصول KMC T8 و KMC K7 را ویژه مردماه 1400 اعلام کرد.

قیمت‌های درج شده از تاریخ 10 مردادماه 1400 قابل اجرا است.

طرح فروش جک T8 کرمان موتور با تاریخ تحویل آذر ۱۴۰۰ [به روز رسانی] - خرداد ۱۴۰۰

شرکت کرمان موتور طرح جدید پیش فروش دو محصول جک T8 یا همان KMC T8 را آغاز می‌نماید. این طرح از تاریخ چهارشنبه 26 خردادماه 1400 فعال است. این وانت دو دیفرانسیل با موتور 2.0 لیتری توربو و گیربکس شش سرعته دستی عرضه می شود.

شرایط فروش KMC T8 کرمان موتور اعلام شد [به روز رسانی] - اردیبهشت ۱۴۰۰

به تازگی شرکت کرمان موتور شرایط فروش KMC T8 و سایر محصولاتش را اعلام کرده و از ابتدای اردیبهشت فروش خودروهای مونتاژی خود را آغاز نموده است.

بر اساس شرایط فروش اعلام شده برای KMC T8 پیش پرداخت ۳۰۰ میلیون تومانی برای ثبت نام این پیکاپ دو دیفرانسیل نیاز است و از سویی قیمت خودرو هم بر اساس شرایط روز تعیین می‌شود و به عبارت ساده تر، قرارداد پیش فروش KMC T8 به صورت غیرقطعی میان شرکت و متقاضیان منعقد می‌شود.

همچنین سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف نیز ۱۲ درصد تعیین شده و در صورت بروز تاخیر در تحویل T8، سود ۱۲ درصدی دیگر هم در محاسبات فاکتور نهایی لحاظ خواهد شد. با توجه به شرایط فروش KMC T8 در نیمه اول اردیبهشت ۱۴۰۰، متقاضیان این طرح فروش در مرداد و مهر ۱۴۰۰ به خودروهایشان خواهند رسید.

آخرین قیمت کارخانه ای و مصوب اعلام شده برای پیکاپ T8 کرمان موتور، ۶۹۹ میلیون تومان بوده و باید منتظر بود و دید که برای مشتریان این طرح فروش، در زمان تحویل چه قیمت مصوبی در نظر گرفته می شود.لازم به ذکر است که در کنار پیش فروش T8، خودروهای دیگری چون جک S5 فیس لیفت و جک S3 هم عرضه می شوند.

سایر اعلامیه‌های فروش:

طرح فروش KMC T8 کرمان موتور ویژه دهه فجر [به روز رسانی] - بهمن ۹۹

شرایط فروش KMC T8:

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز