تک نیوز > اخبار تکنولوژی و اخبار فناوری ایران : تغییر شبکه رادیویی میزبان به‏ صورت آنلاین برای مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل فراهم شد

تغییر شبکه رادیویی میزبان به‏ صورت آنلاین برای مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل فراهم شد

ef894aba fb8d 4b08 9e4b ba0af29e0246 1

شاتل موبایل از امکان تغییر شبکه رادیویی میزبان به‏ صورت آنلاین برای مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل ‏موبایل خبر داد.

بر اساس توضیحات شاتل موبایل، تغییر شبکه رادیویی میزبان به‏ صورت آنلاین برای مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل ‏موبایل برای نخستین ‏بار در ایران ممکن شده است.

بر همین اساس، مکان «انتخاب دستی شبکه رادیویی اپراتور میزبان» از طریق پنل سیستم مدیریت اینترنتی حساب، برای مشترکین سیم‏‌کارت‏‌های هوشمند شاتل‏ موبایل ممکن شده است.

به گزارش روابط عمومی شاتل‏ موبایل، در راستای تسهیل دسترسی مشترکین سیم ‏کارت‌های شاتل‏‌موبایل به سرویس نوآورانه «انتخاب دستی شبکه رادیویی»، این قابلیت که پیش‌تر از طریق کد دستوری #۸*۱* در دسترس مشترکین قرار گرفته بود، به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل‏ موبایل نیز اضافه شد.

تغییر و انتخاب دستی شبکه رادیویی

بر اساس توضیحات شاتل‌موبایل، مشترکین سیم‏‌کارت‏‌های هوشمند این اپراتور، می‌توانند به ‏صورت آنلاین از طریق پنل مدیریت اینترنتی حساب خود، ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به‏ صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده و یا قابلیت انتخاب هوشمند را از همین طریق مجددا فعال کنند.

شبکه تلفن همراه شاتل ‏موبایل سال گذشته و برای نخستین ‏بار در ایران، در راستای توسعه قابلیت‌های سیم ‏کارت‏ هوشمند خود، از راهکار نوآورانه «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» بر بستر کددستوری #۸*۱* رونمایی کرد و اکنون این امکان را فراهم کرده تا مشترکین شاتل‏ موبایل بتوانند با مراجعه به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل ‏موبایل به‏ صورت آنلاین نیز به این سرویس دسترسی داشته باشند.

این خدمت جدید، با توجه به نیازسنجی انجام شده از مشترکین سیم‌‏کارت‏های هوشمند شاتل ‏موبایل و به‏ ویژه مشترکینی که از مودم برای اتصال به شبکه استفاده می‌کنند، طراحی و پیاده‏ سازی شده است.

شاتل‏ موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌ کارت ‏های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏ های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت ‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به ‏صورت کاملا هوشمند انتخاب می ‌کند.

شاتل موبایل همچنین اعلام کرده، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سیم‏‌کارت‌های هوشمند شاتل‏‌‌موبایل با پوشش سراسری 4G/LTE و پیش ‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می ‌توانند به وب ‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل‌ موبایل در ارتباط باشند.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز