تک نیوز > اخبار تکنولوژی و شیائومی : شیائومی از مسواک MIJIA T200 سونیک الکتریک با 25 روز شارژدهی رونمایی کرد

شیائومی از مسواک MIJIA T200 سونیک الکتریک با 25 روز شارژدهی رونمایی کرد

FireShot Capture 4333 1

شیائومی همیشه در مسواک‌های برقی «سونیک الکتریک» وعده مراقبتی موثر از دهان و دندان را داده و اکنون در ادامه همین مسیر مسواک MIJIA T200 Sonic Electric را عرضه کرده که ترکیبی از محافظت کامل برای لثه و پاکسازی عمیق دندان‌ها را ارائه می‌دهد.

محصول مذکور به دلیل استفاده از برسی گرد و کوچک می‌تواند برای کاربرانی که دارای دهان کوچک‌تری هستند و قصد نظافت دندان‌های عقبی خود را دارند، مناسب باشد. این برس از الیاف نرم و ضدباکتری DuPont با ضخامت 0.15 میلی‌متر ساخته شده و مهر استاندارد سازمان FDA را هم روی خود دارد.

مسواک جدید شیائومی طبق گزارش‌ها همچنین در کنار دارا بودن طول بیشتر نسبت به استانداردهای جهانی، دارای یک خمیدگی نرم افقی در بخش بالایی خود است که استفاده از آن را راحت‌تر و کاربردی‌تر می‌کند.

اطلاعات تکمیلی از مسواک برقی جدید شیائومی

مسواک T200 شیائومی علاوه بر موارد ذکر شده همچنین از ابعاد فیزیکی کوچک‌تری در مقایسه با سایر مسواک‌های برقی بازار برخوردار است، طوری که قطر بخش پایینی‌ آن تنها 23 میلی‌متر است و طراحی آن به گونه‌ای انجام شده تا کاربرانی که برای نخستین بار از مسواک برقی استفاده می‌کنند، به راحتی با آن کنار بیایند.

کارکرد این محصول در دو حالت خلاصه می‌شود: حالت استاندارد و حالت ملایم. حالت اول مشخصا جهت استفاده کاربران عادی است و حالت دوم نیز برای افرادی که دارای دندان‌هایی حساس هستند و یا از التهاب لثه رنج می‌برند، مناسب است.

این محصول برای پاکسازی هرچه بهتر دهان و دندان می‌تواند 31,000 بسامد لرزشی در دقیقه تولید کند. این مسواک از طریق کابل USB-C شارژ می‌شود و عمر باتری آن نیز طبق ادعای سازنده 25 روز استفاده را دوام خواهد آورد.

در پایان بد نیست به این موارد نیز اشاره کنیم که T200 ضد آب است و می‌تواند تا 30 دقیقه در عمق یک متری دوام بیاورد. قیمت مسواک شیائومی برابر 12 دلار است.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز