تک نیوز > نرم افزار و اپلیکیشن : واتس‌اپ به زودی به قابلیت بازیابی پیام‌های حذف شده مجهز می‌شود.

واتس‌اپ به زودی به قابلیت بازیابی پیام‌های حذف شده مجهز می‌شود.

WhatsApp will stop working on iPhones running iOS 10 and 1

واتس‌اپ در حال آزمایش قابلیت جدیدی است تا کاربران بتوانند پیام‌هایی که اشتباهی حذف کرده‌اند را بازیابی کنند. در واقع طبق تصاویر منتشر شده از این قابلیت، هنگام پاک کردن پیام‌ها، واتس‌اپ پیغامی مبنی بر حذف پیام به کاربران نمایش می‌دهد که در آن گزینه Undo برای بازیابی پیام حذف شده وجود دارد.

WABetaInfo یکی از معتبرترین منابع که اخبار مربوط به این اپلیکیشن پیام‌رسان را منتشر می‌کند، از ویژگی بازیابی پیام‌های حذف شده خبر داد و تصویری از آن را به اشتراک گذاشته است. همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، زمانی که کاربران گزینه «حذف برای من» را انتخاب می‌کنند، در پایین صفحه با پیغامی روبرو خواهند شد تا در صورت نیاز، عملیات حذف پیام را لغو کنند و پیام خود را برگردانند.

1

بازگردانی پیام‌های واتس‌اپ در چند ثانیه

البته مانند سایر سرویس‌های پیام‌رسان مانند تلگرام که هم اکنون از این قابلیت پشتیبانی می‌کند، کاربران فقط چند ثانیه فرصت خواهند داشت تا روی گزینه Undo کلیک کنند.

علاوه بر این، واتس‌اپ قصد دارد محدودیت 100 مگابایتی ارسال محتوا خود را تغییر دهد تا کاربران بتوانند فایل‌هایی با حداکثر 2 گیگابایت حجم را برای مخاطبان خود ارسال کنند. این قابلیت، ابتدا در ماه مارس با تعداد محدودی از کاربران آرژانتینی آزمایش شد و سپس در نسخه بتا 2.22.13.6 اپلیکیشن در دسترس آزمایش‌کنندگان قرار گرفت.

2

در چند وقت گذشته، گزارش‌های زیادی درباره قابلیت‌های جدید یا در حال آزمایش واتس‌اپ منتشر شده که نشان می‌دهد، شرکت متا برای اپلیکیشن پیام‌رسان خود، برنامه‌های زیادی دارد. از جمله قابلیت‌های قابل توجهی که در گزارش‌های قبلی به آن اشاره شده بود، می‌توان به امکان ویرایش پیام‌ها اشاره کرد که در آپدیت‌های آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر این، در ماه گذشته جزئیاتی درباره سرویس پریمیوم واتس‌اپ برای کسب‌وکارها منتشر شده بود.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز