تک نیوز > اخبار تکنولوژی و اخبار فناوری ایران : انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی از برگزاری نوبت سوم مجمع عادی این انجمن خبر داد

انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی از برگزاری نوبت سوم مجمع عادی این انجمن خبر داد

LOGO Recovered

انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی با بیان اینکه انتخابات هیات‌مدیره در نوبت سوم مجمع عادی این انجمن، پنجشنبه 2 تیر 1401 برگزار خواهد شد، از اعضای این انجمن دعوت کرد تا در این انتخابات شرکت کنند.

به گزارش تک نیوز، به نقل از روابط عمومی، انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی (کسب‌و‌کارهای اینترنتی) شهر تهران، از همه اعضای انجمن دعوت کرده تا در جلسه مجمع عادی نوبت سوم که در ساعت ۱۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۲در محل سالن همایش‌های مدیریت صنعتی(ساختمان شماره ۲) حاضر شوند.

همچنین در اطلاعیه این انجمن بر اهمیت به همراه داشتن گواهی عضویت و کارت ملی هم اشاره و تاکید شده: «حضور اعضا با همراه داشتن گواهی عضویت و کارت ملی عضو (مطابق با نام درج شده در گواهی عضویت) امکان‌پذیر است.»

تصمیمات جدید برای کاندیداتوری در انتخابات

در ادامه این اطلاعیه انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی اعلام کرده، با پیشنهاد اعضاء و تایید بازرس وزارت کار مبنی بر امکان اعلام رسمی کاندیداتوری اعضاء برای حضور در هیات مدیره تصمیماتی گرفته شد.

بر اساس این اطلاعیه، اعضایی که نامزد حضور در هیات مدیره هستند، پس از درج آگهی برگزاری نوبت سوم در روزنامه کثیرالانتشار، نامزدی خود را به صورت رسمی به انجمن اعلام خواهند کرد. در نهایت این موضوع همراه با اطلاعات معرفی و سوابق، در سایت انجمن درج می‌شود.

این تصمیم البته در حالی است که طبق قانون، کاندیداتوری رسمی در روز مجمع و به صورت حضوری به اطلاع حاضرین خواهد رسید و امکان رای‌گیری در این شرایط وجود خواهد داشت.

در بخش دیگری از این اطلاعیه، انجمن صنفی به شرح دستور جلسه پرداخته و درباره دستور جلسه مجمع نوبت سوم، اعلام کرده در این جلسه نخست گزارش عملکرد هیات‌مدیره، خزانه‌دار و بازرس انجام خواهد شد.

همچنین پیش از این نیز انتخابات هیات‌مدیره در نوبت دوم مجمع عادی انجمن صنفی کسب‌وکار‌های اینترنتی (فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران)، پنجشنبه 22 اردیبهشت امسال برگزار شد.

انجمن کسب و کارهای اینترنتی اعلام کرد در تلاش است تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در اکوسیستم فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه به حمایت کسب و کارهای فعال بپردازد؛ بستری حمایت‌گر و پویا در راستای رشد شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها ارائه دهد.

شرکت‌کنندگان در این انتخابات نیز باید ساعت ۱۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ به آدرس، خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم، پلاک ۶(ساختمان شماره ۲) سالن آمفی تاتر مراجعه کنند.

تحریریه تک نیوز

تک نیوز - هر لحظه با اخبار تکنولوژی و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز