تک نیوز > سامسونگ : سامسونگ احتمالاً مدل پایه و پلاس گلکسی S23 را با دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد کرد

سامسونگ احتمالاً مدل پایه و پلاس گلکسی S23 را با دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد کرد

ajohnson 220216 5033 0005.0

به‌نظر می‌رسد سامسونگ سرانجام پس از سه‌ سال تصمیم گرفته است دوربین سلفی مدل پایه و پلاس گلکسی S23 را ارتقا دهد و در آن‌ها از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کند.

سامسونگ با معرفی مدل‌های اولترا پرچم‌داران خود هرچه در توان دارد، روی دوربین‌های این گوشی‌ها ارائه می‌دهد؛ اما این رویکرد درباره‌ی مدل‌های پایه‌ی سری گلکسی اس و مدل‌های پلاس این گوشی‌ها صدق نمی‌کند. احتمالاً تعجب خواهید کرد که بدانید وضوح دوربین سلفی پرچم‌داران سامسونگ از سال ۲۰۱۹ تاکنون بهبود نیافته است.

به‌گزارش SamMobile، سامسونگ از سال ۲۰۱۹ از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در مدل‌های پایه و پلاس پرچم‌دارانش استفاده کرده است. اکنون پس از سه‌ سال به‌نظر می‌رسد این شرکت سرانجام قصد دارد سال آینده گلکسی S23 را با دوربین سلفی ارتقا‌یافته به‌ بازار عرضه کند.

سامسونگ با معرفی گلکسی S10 در سال ۲۰۱۹، وضوح دوربین سلفی پرچم‌داران خود را از ۸ مگاپیکسل در گلکسی اس ۹، به ۱۰ مگاپیکسل ارتقا داد. اکنون سه‌ سال از آن زمان گذشته است و جدیدترین پرچم‌دار این شرکت، یعنی گلکسی S22و گلکسی S22 پلاس، همچنان از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

قطعاً زمان تغییر فرارسیده است و ظاهراً سامسونگ سال آینده قصد دارد دوربین سلفی پرچم‌داران بعدی خود را ارتقا دهد. گلکسی‌کلاب گزارش داده است که این شرکت از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در گلکسی S23 و S23 پلاس استفاده خواهد کرد.

درحال‌حاضر، مشخص نیست آیا دوربین سلفی سری گلکسی S23 سامسونگ مثل گلکسی زد فولد ۳، زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت یا این شرکت همچنان از سبک پانج‌هول برای قرار‌دادن دوربین سلفی بهره خواهد گرفت. علاوه‌براین، هنوز نمی‌دانیم آیا دوربین سلفی سری گلکسی S23 از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

شایعات مربوط به اضافه‌شدن قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال به دوربین سلفی پرچم‌داران سامسونگ اولین‌بار قبل از معرفی سری گلکسی S21 مطرح شد؛ اما تا این‌لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.

همچنین، مشخص نیست آیا غول فناوری کره‌ای برنامه‌ای برای ارتقا دوربین سلفی گلکسی S23 اولترا خواهد داشت یا همچنان از دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی S22 اولترا در نسل بعدی پرچم‌دار خود استفاده خواهد کرد.

ارتقای مشخصات گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس اتفاقی است که بیشتر کاربران به آن علاقه دارند. با‌‌‌توجه‌‌‌به اینکه انتظار برای بهبود وضوح دوربین سلفی مدل پایه و پلاس پرچم‌داران این شرکت طولانی بوده است، امیدواریم این تغییر سرانجام در سری S23 اعمال شود. انتظار نمی‌رود پرچم‌دارن آینده‌ی سری گلکسی اس قبل از سال ۲۰۲۳ معرفی شوند؛ بنابراین، هنوز تا آن زمان زیادی باقی مانده است و در این مدت احتمال دارد شرایط تغییر کند.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز