تک نیوز > آموزش : آموزش بروزرسانی کردن گوگل کروم در ویندوز

آموزش بروزرسانی کردن گوگل کروم در ویندوز

1618490397 google chrome v90 1

امروزه جستوجو در اینترنت توسط کاربران به شدت افزایش یافته و در همین مورد مروگر های زیادی در دسترس کاربران قرار گرفته است.مروگر ها هر لحظه در حال بهبود وضعیت خودشون هستند تا کارایی با مروگر خودشون رو برای کاربران بهبود ببخشند.بعضی مواقع هم با قابلیت های جدید کاربران خودشون رو شگفت زده می کنند در ااین مقاله از سری مقالات آموزشی وب سایت تک نیوز میخواهیم به شما آموزش آپدیت کردن (بروزرسانی کردن) مروگر محبوب یعنی گوگل کروم در ویندوز را به شما آموزش دهیم. پس تا آخر همراه تک نیوز باشید.

درباره گوگل کروم بیشتر بدانید

گوگل کروم یک مروگر برای همه پلتفرم ها هست که در سال 2008 توسط شرکت مایکروسافت تولید و عرضه شده. مروگر گوگل کروم قابلیت نصب افزونه را به همراه دارد یعنی برای اضافه کردن قابلیت جدید میتوانیدبا نصب افزونه یا اکستنشن قابلیت های جدیدی از جمله تغییر رنگ و یا قالب به گوگل کروم اضافه کنید.

چگونه گوگل کروم رو دانلود کنم؟

دانلود و نصب گوگل کروم بسیار راحت است شما با وارد شدن به سایت گوگل کروم و کلیک روی دانلود میتوانید به راحتی این مروگر محبوب رو نصب کنید.

چگونه گوگل کروم رو بروزرسانی کنم؟

خب بریم سراغ موضوع اصلی که باید از اول یاد میدادیم ولی گفتیم یه آشنایی داشته باشید و بعد بریم سراغ آموزش.

برای برسی کردن آپدیت های گوگل کروم و دانلود آن مروگر گوگل کروم رو باز کرده و از منو سمت راست روی تنظیمات کلیک کنید تا صفحه تنظیمات گوگل کروم برای شما باز شود.

sada

از صفحه باز شده روی About Chrom یعنی آخرین دکمه کلیک کنید بعد از کلیک برسی آپدیت شروع میشه و شروع به دانلود شدن میکنه.

update pending google chrome

بعد از اتمام دانلود با دکمه relunch مواجه می شوید با کلیک روی دکمه مروگر گوگل کروم شما به صورت خودکار بسته و مجدد باز می شود.

حالا دانلود آخرین بروزرسانی گوگل کروم شما به اتمام رسید.خیلی ممنونیم که تا آخر این مقاله همراه تک نیوز بودید خوشحال میشیم آدرس این صفحه رو با دوستانتون به اشتراک بزارید و در شبکه های اجتماعی ما هم عضو شوید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز