تک نیوز > اخبار تکنولوژی : انکر از پاوربانک ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی MagSafe با ضخامت بسیار کم رونمایی کرد

انکر از پاوربانک ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی MagSafe با ضخامت بسیار کم رونمایی کرد

anker magsafe powerbonk slim

درحالی‌که مدت زیادی تا معرفی سری آیفون ۱۴ اپل باقی نمانده، انکر از پاوربانک ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی MagSafe رونمایی کرده است.

انکر با معرفی پاوربانک کاملاً جدیدی از مجموعه پاوربانک‌های MagSafe معرفی کرده که درواقع نسخه‌ی به‌روزشده‌ای از سری MagGo و باریک‌ترین مدل این شرکت محسوب می‌شود. این محصول ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و خروجی آن ۷٫۵ وات است که مخصوصاً برای جدیدترین آیفون‌ها با فناوری شارژ مغناطیسی و طراحی فشرده، ساخته شده است.

انکر اولین‌ بار مجموعه‌ی MagGo را در پاییز سال گذشته و پس‌ از عرضه‌ی سری آیفون ۱۳ رونمایی کرد و حالا شاهد مدل جدیدی از این خانواده هستیم. این پاوربانک‌ها از استاندارد MagSafe پشتیبانی می‌کنند و از آن برای اتصال به جدیدترین گوشی‌های هوشمند اپل بهره می‌برند.

به نوشته‌ی 9to5toys، پاوربانک جدید MagSafe انکر با فرم‌فکتور بسیار باریک‌تر از آنچه در نسل‌های قبلی این محصول دیده بودیم، عرضه می‌شود و همچنان همان مشخصات مدل‌های قبل را ارائه می‌دهد. ظرفیت این محصول ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بوده و می‌تواند انرژی موردنیاز آیفون را ازطرق پدشارژ بی‌سیم مغناطیسی، با خروجی ۷٫۵ وات انتقال دهد. علاوه‌براین یک درگاه USB C در پایین آن تعبیه شده که می‌توان از آن برای تأمین انرژی لوازم‌ جانبی دیگر بهره گرفت.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پاوربانک MagSafe جدید انکر، طراحی جمع‌وجور و ضخامت کم آن است که برای افرادی که از پاوربانک در کنار گوشی خود زیاد استفاده می‌کنند، یک ویژگی بسیار کاربردی خواهد بود. این محصول درواقع به‌عنوان جایگزین مدل قبلی مجموعه‌ی MagGo روانه‌ی بازار خواهد شد که حالا ظاهری مدرن‌تر و کاربردی‌تر به‌خود گرفته است.

مدل اصلی پاوربانک MagGo انکر اکنون دردسترس نیست، اما نسخه‌ی جدید این محصول از امروز قابل سفارش است. این شرکت اخیراً پاوربانک‌هایی با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی و بیشتر نیز معرفی کرده، اما مدل ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی جدید، برای افرادی که معمولاً از این محصول خارج از منزل و هنگام حرکت استفاده می‌کنند، کاربردی‌تر خواهد بود.

پاوربانک جدید MagSafe انکر، مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل خانواده‌ی MagGo است. شما می‌توانید این محصول را از همین حالا با قیمت ۵۰ دلار خریداری کنید. برای خرید این پاوربانک می‌توان آن را به‌طور مستقیم از وب‌سایت آمازون سفارش داد اما عرضه‌ی محصول از اوایل سپتامبر آغاز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود انکر به‌زودی شاهد تجهیزات هیجان‌انگیز دیگری برای سری آیفون ۱۴ اپل معرفی کند.

برچسب ها :

امیرحسین درانی

من امیرحسین درانی. دارم همه تلاشم رو میکنم که علمی شید و علمی هم بمونید.?

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز