تک نیوز > اپل : ایرپاد پرو 2 اپل با چیپ H2 و قابلیت حذف نویز بهبود یافته معرفی شد

ایرپاد پرو 2 اپل با چیپ H2 و قابلیت حذف نویز بهبود یافته معرفی شد

photo 2022 09 07 22 22 45 910x600 1

اپل بالاخره در مراسم Far Out از ایرپاد پرو 2 رونمایی کرد. در این مطلب شما را بطور کامل با مشخصات فنی ، تاریخ عرضه و قیمت ایرپاد پرو ۲ آشنا می‌کنیم.

پس از نسخه جدید ساعت‌های هوشمند خود، اپل با نمایشی جادویی به سراغ ایرپاد پرو 2 رفت که با بهره‌مندی از چیپ H2 خود تجربه‌ای بهبود یافته‌ای از قابلیت حذف نویز و صدای فوق‌العاده با کیفیتی را به کاربران ارائه می‌کند.

طبق معمول، اپل در طراحی ایرپاد پرو 2 نیز نسبت به نسخه اصلی تغییر جدیدی ایجاد نکرده است. با این حال، ویژگی کنترل لمسی جدیدی که به دسته یا ساقه آن اضافه شده به کاربران اجازه می‌دهد تا صدا را با کشیدن انگشت خود به سمت بالا یا پایین تنظیم کنند.

قابلیت صدای فضایی این هدفون‌ها اکنون دارای ویژگی شخصی‌سازی جدیدی است که به‌طور خاص با اندازه و شکل سر و گوش‌های کاربران طراحی شده است. از سویی دیگر، اپل توضیح می‌دهد حالت شفافیت آن اکنون «تطبیقی» شده و می‌تواند حجم صداهای محیط اطراف مانند فعالیت‌های ساختمانی را بهتر کاهش دهد.

اپل ادعا می‌کند که در ایرپاد پرو جدید عمر باتری را در زمان گوش دادن به ازای هر بار شارژ کامل تا حداکثر شش ساعت افزایش داده است که این میزان نسبت به نسل قبل 30 درصد افزایش پیدا کرده. همچنین با استفاده از کیس شارژ، ساعت پخش آن به 30 ساعت می‌رسد که در ایرپاد پرو اصلی این میزان 24 ساعت بوده است.

علاوه بر این، کیس شارژ دستگاه اکنون از قابلیت Find My و اسپیکر داخلی پشتیبانی می‌کند و دارای یک حلقه بند یکپارچه است. از نظر پورت نیز همچنان شاهد یک کانکتور لایتنینگ روی آن هستیم.

قیمت و زمان عرضه ایرپاد پرو 2

ایرپاد‌ پرو 2 از جمعه همین هفته، یعنی 18 شهریور با قیمت 249 دلار قابل سفارش خواهد بود و اولین دستگاه‌های آن از اول مهر ماه وارد بازار خواهند شد.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز