تک نیوز > اپل : اپل واچ اولترا با نمایشگر و باتری بزرگ‌تر برای ورزشکاران معرفی شد

اپل واچ اولترا با نمایشگر و باتری بزرگ‌تر برای ورزشکاران معرفی شد

photo 2022 09 08 12 12 55

اپل بالاخره در مراسم Far Out از اپل واچ اولترا رونمایی کرد. در این مطلب شما را بطور کامل با مشخصات فنی ، تاریخ عرضه و قیمت Apple Watch Ultra آشنا می‌کنیم.

اپل واچ اولترا برای ورزشکاران و کسانی ساخته شده که به دنبال ماجراجویی هستند و محصولی می‌خواهند که در برابر سختی‌ها مقاوم باشد. این دستگاه 49 میلی‌متر است و بدنه از جنس تیتانیوم به رنگ خاکستری فضایی دارد.

نمایشگر ساعت هوشمند جدید اپل تخت شده و دیگر مانند مدل‌های استاندارد لبه‌های خمیده ندارد. این صفحه هم با پوشش یاقوت کبود محافظت می‌شود و حداکثر روشنایی آن به 2000 نیت می‌رسد که دو برابر اپل واچ معمولی است.

اپل واچ اولترا از نظر طراحی تغییرات قابل توجهی نسبت به مدل‌های استاندارد ساعت هوشمند اپل دارد. این دستگاه مجهز به دکمه‌ای موسوم به دکمه Action است که می‌توانید آن را برای کارهایی مثل دسترسی به حالت‌های ورزشی، قطب‌نما یا غیره برنامه‌ریزی کنید. به‌علاوه، حالا دسترسی به ارتباطات سلولار به عنوان یک استاندارد در این دستگاه ارائه می‌شود.

عمر باتری اپل واچ اولترا به 60 ساعت می‌رسد

کوپرتینویی‌ها در مدل اولترای ساعت هوشمند خود بزرگ‌ترین باتری تاریخ اپل واچ‌ها را قرار داده‌اند که عمر آن در حالت عادی به 36 ساعت می‌رسد. البته می‌توانید با فعال کردن حالت مصرف بهینه انرژی این مدت زمان را به 60 ساعت برسانید. اپل می‌گوید باتری واچ اولترا آن قدر دوام می‌آورد که ورزشکاران بتوانند ماراتن‌های چندگانه شامل شنا در مسافت 1.7 کیلومتری، دوچرخه‌سواری در مسافت 112 کیلومتری و دویدن در مسافت 42 کیلومتری را پشت سر بگذارند.

این دستگاه از روشن‌ترین نمایشگر ساعت‌های هوشمند اپل بهره می‌برد و دکمه تاج بزرگ‌تری دارد. به‌علاوه حالت دارک مود جدیدی برای آن طراحی شده تا خوانایی محتواها افزایش یابد. اپل واچ اولترا همچنین مانند اپل واچ سری 8 از حسگر دمای بدن، ردیابی پیشرفته چرخه‌های قاعدگی زنان و تشخیص تصادف اتومبیل پشتیبانی می‌کند.

قدرتمندترین ساعت هوشمند اپل حالا میکروفن و بلندگوی بهتری دارد تا در محیط‌های پرسروصدا عملکرد بهتری داشته باشد. این شرکت واچ فیس جدیدی به نام Wayfinder را برای اپل واچ اولترا طراحی کرده که در دور صفحه قطب‌نما دارد.

بند Alpine به‌طور اختصاصی برای کاوشگران ساخته شده و بند Ocean هم به درد کسانی می‌خورد که در رشته‌های ورزشی شنا فعالیت می‌کنند. بند بعدی Trail Loop است که انعطاف بیشتری دارد و می‌تواند فشار بالاتری را تحمل کند. این محصول در آپدیت‌های بعدی قرار است به قابلیت تشخیص خودکار مسیرهای مسابقه مجهز شود.

اپلیکیشن قطب‌نما دوباره طراحی شده تا بتوانید حتی در صورت خارج شدن از شبکه راه‌ها را پیدا کند. ساعت اولترای کوپرتینویی‌ها همچنین GPU چندبانده جدیدی دارد که شامل فرکانس تازه L5 می‌شود. این قابلیت تاکنون فقط در محصولات گارمین و Coros دیده شده بود. این دستگاه همچنین یک صدای خطر 86 دسیبلی دارد که می‌تواند بقیه را از فاصله 180 متری مطلع کند. اپل واچ اولترا با استاندارد WR100 در برابر آب مقاوم است و حالا اطلاعات بیشتری را از جمله درباره مدت زمان حضور در زیر آب، عمق و غیره در اختیار شما قرار می‌دهد.

اپل واچ اولترا از تاریخ 1 مهر با قیمت 799 دلار وارد بازار می‌شود.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز