تک نیوز > رپورتاژ آگهی : فروش ویژه سرورهای ابری بامداد با ۳۰ درصد تخفیف، به‌مدت بسیار محدود

فروش ویژه سرورهای ابری بامداد با ۳۰ درصد تخفیف، به‌مدت بسیار محدود

a9efa8c1 7b43 4284 96ab 4e6755dd88d6

سلب مسئولیت: تک نیوز صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با افزایش روزافزون اطلاعات، مراکز داده به یکی از حیاتی‎ترین بخش‌های زیرساخت مدرن فناوری اطلاعات تبدیل شده‌اند. با پیدایش فناوری ابری، دیتاسنترهای ابری نیز توانسته‌اند بر بخش چشم‌گیری از چالش‌ها و مشکلات مراکز داده سنتی غلبه کنند. با افزایش روزافزون داده‌های تولید شده، نقش مراکز داده اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند. طبق تحقیقات اخیر IDC، پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۱۷۵ زتابایت داده تولید خواهد شد و مراکز داده نقشی حیاتی در جذب، محاسبه، ذخیره‌سازی و مدیریت اطلاعات ایفا خواهند کرد. این انفجار داده‌ها تقاضا برای ظرفیت‌ ذخیره‌سازی را افزایش می‌دهد. به‌طوری‌که مراکز داده مجبور شده‌اند از اندازه یک اتاق، به اندازه یک برج تجاری افزایش یابند. این روند، منجر به این شد که مدیران سازمان‌ها و کسب‌وکارهای فناوری‌محور، در استفاده از دیتاسنترهای سنتی، با چالش‌های بیش‌تری مواجه شوند.

پیش از دیتاسنترهای ابری، سازمان‌ها عمومن از دیتاسنتر On-Premise استفاده می‌کردند. به این شکل که تمامی تجهیزات سخت‌افزاری سرور خریداری و در محل سازمان مستقر می‌شد و وظیفه‌ی پشتیبانی و نگهداری فنی از آن نیز، به عهده‌ی خود سازمان بود. دور از ذهن نیست که مدیریت این چالش‌ها برای یک سازمان، که خود با انواع چالش‌های کسب‌وکار مواجه است، فرآیندی بسیار هزینه‌بر و خسته‌کننده است.

با پیشرفت در فناوری رایانش ابری و امکان بهره‌مندی سازمان‌ها از دیتاسنتر ابری، بسیاری از دغدغه‌های جدی سازمان‌ها در حوزه زیرساخت فناوری اطلاعات به‌پایان رسید. سرورهای ابری با مزایای متعددی که ارایه می‌کنند، توانستند به‌سرعت و با رشدی چشم‌گیر، جایگاهی مستحکم در فناوری اطلاعات کسب کنند. با استفاده از سرورهای ابری مدیران با فرصتی جذاب مواجه شدند که می‌توانستند با خیالی آسوده ذهن‌شان را از نگرانی‌ درباره‌ی قطعی، خرابی و خطر ازدست رفتن اطلاعات، رها کنند.

در همین راستا، شرکت ابرآروان به‌عنوان شرکتی بزرگ و شناخته شده در عرصه‌ی فناوری‌های زیرساختی ابری، اقدام به ارایه سرورهای ابری خود در دیتاسنتر بامداد کرده است. تنها تا پایان تابستان فرصت دارید که با خرید سرور ابری بامداد از ۳۰ درصد تخفیف ۳ ماهه بهره‌مند شوید. در ادامه به بخشی از مزایای عمومی و اختصاصی این سرورهای ابری قدرت‌مند می‌پردازیم.

هزینه مقرون به‌صرفه

با انتخاب سرور ابری، سازمان‌ها در بسیاری از هزینه‌های مرتبط با نگهداری و مدیریت سرور، صرفه‌جویی‌ خواهند داشت. زیرا سازمان‌ها، دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای راه‌اندازی فیزیکی مرکز داده، به‌علاوه هزینه‌های تامین سخت‌افزار، ارتقا، نیروی انسانی متخصص و مدیریت تاسیسات و هزینه‌های نگهداری ندارند. این موارد به‌میزان بسیاری هزینه‌های فنی و عملیاتی را کاهش می‌دهد

امنیت داده‌ها

یکی از دغدغه‌های اصلی هر سازمان و کسب‌و‌کار، صرف نظر از اندازه و حوزه‌ی صنعت، امنیت داده‌هایش است. حملات سایبری به اطلاعات یک سازمان یا کسب‌وکار، از جمله اخباری است که بسیار تکرار می‌شود و آسیب‌های جدی به میزان فروش، اعتماد مشتریان و مهم‌تر از همه، اعتبار و شهرت شرکت وارد می‌کند. در دیتاسنتر اختصاصی بامداد ابر آروان، به‌طوری منظم سطح امنیت مورد بررسی و آزمایش‌های متعدد نفوذناپذیری، به‌شکل منظم انجام می‌شود و امنیت بالایی را برای پلتفرم و داده‌هایی که ذخیره می‌شوند، فراهم می‌کند. سرور ابری آروان، با محدودیت سطوح دسترسی با فایروال، به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا لایه‌های امنیتی بیشتری را برای تقویت حفاظت از داده‌های خود اضافه کنند

مقیاس بر اساس نیاز

در یک مرکز داده سنتی، شرکت‌ها باید ظرفیت مورد نیاز را، پیش از سخت‌افزار پیش‌بینی کنند. این در حالی است که سرور ابری، برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهایی که در موقعیت‌های مختلف به میزان متفاوتی از پهنای باند نیاز دارند یا رشدی پیوسته را تجربه می‌کنند، ایده‌آل هستند.

سرورهای ابری به کسب‌و‌کارها اجازه می‌دهند تا ظرفیت منابع مورد نیازشان را، بر حسب تقاضا و بدون سرمایه‌گذاری قابل‌توجه در زیرساخت‌های فیزیکی افزایش دهند. این ویژگی در دیتاسنتر ابری بامداد به‌شکل لحظه‌ای انجام می‌شود. به‌این معنا که در لحظه و با چند کلیک ساده می‌توانید منابع‌ سرورتان را کاهش یا افزایش دهید.

دسترس‌پذیری بالا

در سرور ابری، اطلاعات به‌شکل اینترنتی و از راه‌ دور قابل دسترسی است و داده‌های ذخیره شده را می‌توان تنها با چند کلیک بازیابی یا پردازش کرد. این ویژگی، کارکنان را قادر می‌سازد تا بدون محدودیت زمانی و حضور فیزیکی در محل سرور، بتوانند کارشان را انجام دهند.

بازیابی اطلاعات

برای هر سازمان یا کسب‌وکاری خطر از دست دادن اطلاعات کابوسی ترسناک است. سرور ابری، تضمین می‌کند که داده‌ها همیشه با پشتیبان‌گیری سریع در دسترس هستند. این در حالی است که دیتاسنترهای سنتی به محل فیزیکی وابسته است و تمام داده‌های سازمان، در رایانه‌های اداری ذخیره می‌شود. اگر داده‌ها به دلایل مختلف – از حملات بدافزارها و ویروس‌ها گرفته تا خراب شدن سخت‌افزار – دچار اختلال شوند بازیابی داده‌ها با هزینه و ریسک بسیار بالایی همراه است.

معرفی ویژگی‌های سرورهای ابری آروان

علاوه بر تمام مزایای عمومی سرور ابری، دیتاسنتر اختصاصی ابر آروان، ویژگی‌ها و مزایای متعدد و ارزشمند دیگری نیز ارایه می‌کند. در ادامه و به‌طور خلاصه نگاهی داریم به برخی از مهمترین ویژگی‌های سرورهای ابری در دیتاسنتر بامداد.

ابرآروان پیوسته در تلاش است نسل‌های مختلف سخت‌افزار را در اختیار مشتریان قرار دهد تا بتوانند با توجه به نیاز و بودجه مورد ‌نظر، بهترین انتخاب را داشته باشند. در دیتاسنتر ابری بامداد، نسل جدید سرورهای ابری آروان G2و G3، با پردازنده‌های قوی‌‌تر و حافظه‌ی سریع‌تر در دسترس قرار گرفته است. نسل جدید سرورهای ابری، سرعت پردازش بسیار بالاتری نسبت به نسل‌های قدیم دارند و برای مشتریانی که نرم‌افزارهایی با نیاز پردازشی بالا دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

در سرور ابری اختصاصی آروان، شما بیش‌ترین انعطاف‌پذیری را در انتخاب گزینه‌های شخصی‌سازی دارید و می‌توانید متناسب با شرایط و نیاز سازمان یا کسب‌وکارتان، گزینه‌های دلخواه را انتخاب کنید. برای مثال، می‌توانید انتخاب کنید اطلاعات سازمان یا کسب‌وکارتان، در چه مدلی از انواع دیسک لوکال، SSD و HDD ذخیره شود. قابل ذکر است که در محصول سرور ابری آروان، دیسک لوکال، کم‌ترین تاخیر و میزان IOPS بالاتری را فراهم می‌کند. هم‌چنین امکان انتخاب سیستم عامل، موقعیت جغرافیایی و منابع دلخواه، حتا به‌شکل استفاده روزانه و ساعتی برای‌تان مهیاست.

شبکه‌ی خصوصی سرور ابری آروان، قابلیتی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید بین ابرک‌های موجود ارتباط ایجاد و به این ترتیب، سناریوها و راهکارهای پیشرفته‌ای را پیاده‌سازی کنید. در سرور ابری دیتاسنتر بامداد، این شبکه‌ی خصوصی بین ابرکی پایدار و بهبود یافته است. در سرورهای ابری آروان، مدیریت منابع با API انجام می‌شود و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با استفاده از درخواست‌های HTTP، محصولات و قابلیت‌های پنل کاربری را به وسیله‌ی مجموعه‌ای از کدها مدیریت کنید. علاوه بر این، سرورهای ابری دیتاسنتر بامداد، از به‌روزترین معماری زیرساخت شبکه بهره‌مند است و با CDN یکپارچگی کامل دارد. CDN، با توزیع محتوا در چند سرور ابری و دریافت اطلاعات از نزدیک‌ترین سرور به کاربر، باعث می‌شود تا سرعت دسترسی کاربر به محتوا چندین برابر شود.

هم‌چنین دیتاسنتر ابری بامداد، قابلیت‌های متعددی در زمینه‌ی محافظت از اطلاعات ارایه می‌کند. در این راستا، قابلیت‌هایی چون دریافت اسنپ‌شات و یا پشتیبان‌گیری و دانلود فایل پشتیبان سرورها روی آبجکت استوریج را می‌توان ذکر کرد. اسنپ‌شات یک تصویر یا Image از ابرک در لحظه‌ است که می‌توان در زمان نیاز، آن را بازگردانی کرد. علاوه بر این، در دیتاسنتر اختصاصی ابرآروان، سیستم به‌طور کامل مانیتور و گزارش مانیتورینگ به شما ارایه می‌شود. این گزارش در تشخیص و عیب‌یابی سرور در هنگام بروز مشکلات یا حملات سایبری، در بازیابی مجدد آن، بسیار مفید است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که محصول سرور ابری آروان را تبدیل به انتخابی خاص می‌کند، بازارچه ابری آروان است . فروشگاهی تشکیل شده از صدها اپلیکیشن و نرم‌افزار ابری است که به شما اجازه می‌دهد به‌سرعت محصول مورد نیاز خود را بیابید، با یک کلیک آن را نصب کنید و هزینه‌ی آن را تنها بر اساس مصرف‌تان بپردازید. هم‌چنین با نصب اپلیکیشن‌های اپلیکیشن‌های IaaS Images بازارچه ابر آروان، دیگر نیازی به برنامه‌ریزی برای بهینه‌سازی و توسعه‌ی نرم‌افزارهای خود نخواهید داشت.

در نهایت، شما می‌توانید محصول سرور ابری آروان را به‌شکل پکیجی، شامل سوییچ، روتر و فایروال دریافت کنید. هم‌چنین امکان ارزشمند ارایه Cloud Dedicated Server به سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ در دیتاسنتر ابری آروان فراهم شده است. البته اگر به عنوان یک کسب‌وکار سازمانی و بزرگ به سرور ابری با مقیاس بالا نیاز داشته باشید هم ابر آروان در دیتاسنتر بامداد پیشنهادی ویژه برای‌تان در نظر گرفته است. شما می‌توانید پس از ورود به صفحه‌ی سرور ابری بامداد و ثبت درخواست، با عقد قرارداد یک ساله، سه ماه به شکل رایگان از این محصول استفاده کنید.

جمع‌بندی

محصول سرور ابری دیتاسنتر بامداد، چون حلقه‌ی نجاتی به کمک مدیران سازمان‌ها و کسب‌وکارهای روبه‌رشد و توسعه آمده است تا آن‌ها را از بسیاری دغدغه‌ها و چالش‌هایی که در استفاده از دیتاسنترهای سنتی وجود دارد، نجات دهد. کاهش چشم‌گیر هزینه‌ها، امنیت بالای اطلاعات، مقیاس‌پذیری، انعطاف در شخصی‌سازی تنظیمات، پشتیبانی ۲۴ ساعته و مزایای بسیار دیگر را همراه کنید با، فرصت استفاده از ۳۰ درصد تخفیف ۳ ماهه سرورهای ابری آروان در دیتاسنتر بامداد.

فرصت‌ها چون ابر درگذرند و مدیران هوشمند و موفق، بهتر از هر فرد دیگری این فرصت‌ها را شناسایی و درک می‌کنند. فقط از ۱۹ شهریور تا ۳۱ شهریور فرصت دارید. پس همین حالا به صفحه‌ی خرید سرور ابری بامداد بروید و با استفاده از این تخفیف استثنایی، گامی موثر در ارتقا توسعه‌ی سازمان یا کسب‌وکارتان بردارید.

برچسب ها :

واحد تبلیغات

واحد تبلیغات تک نیوز | ربات منتشر کننده تبلیغات سایت

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز