تک نیوز > اخبار فناوری ایران : بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل، ویژه سرگرمی در ایام نوروز

بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل، ویژه سرگرمی در ایام نوروز

irancell offer nowruz

ایرانسل با اعلام اینکه بسته تخفیفی برای تماشای محتواهای موجود در لنز، روبیکا و فیلیمو ارائه کرده است، خبر داد که این بسته تخفیفی در فاصله تعطیلات عید نوروز تا تعطیلات عید سعید فطر برای مشترکان این اپراتور در دسترس است.

ایرانسل با هدف تسهیل دسترسی به محتواهای سرگرم‌کننده در ایام نوروز و ایام رمضان، برای تمام کاربران دائمی و اعتباری خود بسته اینترنت تخفیفی تا سقف ۱۰ گیگابایت در نظر گرفته است.

بسته‌های اینترنت ایرانسل که با تخفیف به مشترکان ارائه می‌شود، در فاصله ۲۹ اسفندماه تا ۳ اردیبهشت‌ماه 1402، در قسمت پیشنهادهای ویژه سوپراپلیکیشن «ایرانسل من» و همچنین با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۲* در دسترس کاربران قرار دارد و تا سقف ۱۰ گیگابایت برای مصرف در تلویزیون اینترنتی لنز، بخش فیلم و سریال در روبیکا و سرویس VOD فیلیمو، قابل خریداری و استفاده است.

این بسته اینترنت تخفیفی که براساس میزان مصرف کاربران در لنز، روبیکا و فیلیمو پیشنهاد می‌شود، تا ۳۰ روز پس از فعال‌سازی اعتبار دارد و کاربران ایرانسلی می‌توانند با استفاده از آن، تمام محتواهای موجود در لنز، محتواهای بخش فیلم و سریال روبیکا و محتواهای اشتراکی فیلیمو را با اینترنت تمام‌بها مشاهده کنند.

برای استفاده از این بسته نیازی به خرید اشتراک پلتفرم‌ لنز و فیلیمو نیست و برای آن دسته از مشترکین ایرانسلی کاربرد دارد که برای تماشای محتواهای پلتفرم لنز و فیلیمو اشتراکی تهیه نکرده‌اند و یا مایل به تماشای فیلم و سریال از روبیکا هستند.

برچسب ها :

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز