تک نیوز > گجت ها : اپل ظاهراً پیش از معرفی سری آیفون 15، تولید انبوه EarPods با USB-C را شروع کرده است

اپل ظاهراً پیش از معرفی سری آیفون 15، تولید انبوه EarPods با USB-C را شروع کرده است

EarPods With USB C

اپل در سال جاری میلادی از گوشی‌های سری آیفون 15 رونمایی می‌کند و بالاخره در گوشی‌های این شرکت به‌جای پورت لایتنینگ، با پورت USB-C روبه‌رو می‌شویم. حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید اپل شروع به تولید انبوه ایرپاد (EarPods) مجهز به رابط USB-C کرده است.

با تجهیز گوشی‌های سری آیفون 15 به پورت USB-C، اپل باید لایتنینگ را در برخی از لوازم جانبی آیفون‌ها به USB-C تغییر دهد که یکی از آن‌ها هندزفری سیمی است. اگرچه مدتی می‌شود که خبری از قراردادن EarPods در جعبه آیفون‌ها نیست، اما کاربران می‌توانند به‌طور جداگانه آن را تهیه کنند که مسلماً نسخه کنونی کاربردی برای نسل بعدی آیفون‌ها نخواهد داشت.

EarPods اپل با USB-C

یکی از منابع دنیای فناوری به نام ShrimpApplePro در توییتی مدعی شروع تولید انبوه EarPods جدید اپل شده است. این هندزفری به‌طور مستقیم به پورت USB-C در سری آیفون 15 متصل می‌شود و نیازی به رابط نخواهد داشت.

درحال‌حاضر EarPods اپل با رابط‌های لایتنینگ و 3.5 میلی‌متری هدفون به فروش می‌رسد که البته قیمت هر دوی آن‌ها برابر 19 دلار است. بنابراین انتظار می‌رود نسخه سوم هندزفری سیمی اپل با رابط USB-C هم چنین قیمتی داشته باشد.

EarPods USB C.jpg

با حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون از آیفون‌ها و همچنین ورود انواع ایربادهای بی‌سیم ازجمله ایرپادهای (AirPods) خود اپل، محبوبیت EarPods کاهش یافت. بااین‌حال با توجه به تفاوت قیمتی چشمگیری که میان آن و ایربادهای بی‌سیم وجود دارد، هنوز کاربرانی هستند که EarPods را تهیه می‌کنند. علاوه‌براین، هندزفری سیمی اپل به‌راحتی به گوشی متصل می‌شود و نیازی به شارژشدن یا جفت‌شدن با آیفون ندارد.

اپل احتمالاً در کنار آیفون‌ها، سایر محصولات و لوازم جانبی‌اش را به پورت USB-C مجهز می‌کند؛ بنابراین باید منتظر شارژ کیس ایرپاد، پک باتری مگ‌سیف و مجیک کیبورد/ترک‌پد/ماوس با این پورت باشیم.

انتظار می‌رود اپل در اواخر شهریورماه از سری آیفون 15 رونمایی کند. این‌بار جزیره پویا یا همان داینامیک آیلند به تمام گوشی‌های آیفون می‌آید؛ بااین‌حال تفاوت‌های میان مدل‌های استاندارد و پرو بیشتر از گذشته می‌شود.

محمد مهدی کرد

گیمر، فیلم بین، نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز