تک نیوز > اخبار فناوری ایران : همراه اول از بسته‌های ویژه حج تمتع 1402 رونمایی کرد

همراه اول از بسته‌های ویژه حج تمتع 1402 رونمایی کرد

1684735223777 CVGI.jpg

همراه اول همزمان با اعلام تعرفه‌های رومینگ، بسته‌های متنوع و به صرفه ویژه حج تمتع 1402 را رونمایی کرد.

به گزارش تک نیوز و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هم زمان با فرارسیدن ایام حج مشترکان همراه اولی که قصد مسافرت به کشور عربستان سعودی را دارند، می توانند با همراه داشتن سیمکارت اپراتور اول تلفن همراه، ضمن برخورداری از تعرفه ترجیحی مناسبی که برای حجاج و عوامل ستادی حج تمتع 1402 در نظر گرفته شده است، از مزایای رومینگ، بدون دغدغه تهیه سیمکارت و پرداخت هزینه ارزی نیز بهره‌مند شوند.

در این راستا، همراه اول سعی کرده است با طراحی بسته های متنوع رومینگ از لحاظ حجم بسته و مدت سفر که از منظر قیمتی قابلیت رقابت با سیمکارت‌های عربی را دارد، مانع از خروج ارز از کشور شود.

همراه اول در اطلاعیه خود اعلام کرده است: «پیرو توافقی که همراه اول با اپراتورهای عربستانی انجام داده، امکان عرضه مکالمه و دیتا با قیمت بسیار مناسب و حتی بهتر از سیمکارت های عربی برای مشترکان همراه اول (دائمی و اعتباری) فراهم شده است و مشترکان با هزینه بسیار اندک، حجم دیتای خوبی در دسترس خواهند داشت.»

همچنین قابل ذکر است که برای اولین بار سرویس 5G برای حجاج بیت الله حرام قابل بهره برداری شده و مشترکان می توانند از اینترنت با سرعت بسیار بالا استفاده کنند.

در میان بسته های حج، یک بسته اینترنت بین الملل تخفیفی 60 روزه برای حجاج در نظر گرفته شده است که علاوه بر امکان خرید آسان از درگاه‌های مختلف، حجاج می توانند بدون نگرانی از پایان مهلت زمانی اعتبار بسته، با خیال راحت از ایران و قبل از سفر خود، این بسته را تهیه کنند.

همراه اول برای مدیران کاروان و ستاد حج و حجاجی که نیاز به دیتا و مکالمه زیاد دارند، بسته‌ای با حجم نامحدود برای 90 روز با 150 دقیقه مکالمه و 150 عدد پیامک هدیه رومینگ جهت استفاده در عربستان، طراحی کرده است.

از طرف دیگر با توجه به محدودیت برخی شبکه‌های اجتماعی در داخل کشور و نیاز حجاج به مکالمه، بسته هفتگی رومینگ حج با 70 دقیقه مکالمه و 70 پیامک هدیه برای مشترکانی که نیاز به تماس با ایران یا از ایران را دارند، در نظر گرفته شده است.

زائرانی که علاقه مند به استفاده از بسته های مقرون به صرفه اینترنت بین الملل و مکالمه همراه اول در سفر خود هستند، می توانند از بین 4 بسته تدارک دیده شده، با شماره گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 2913 ستاره 5 مربع» اقدام به انتخاب بسته موردنظر کنند.

«بسته ویژه» 1.5 گیگابایتی اینترنت بین المللی 60 روزه حجاج (ویژه کشور عربستان) به قیمت «280 هزار تومان»، بسته «اینترنت بین المللی هفتگی 3 گیگابایتی حج» به همراه هدیه 5 دقیقه مکالمه و 5 پیامک به قیمت «440 هزار تومان» و بسته «اینترنت بین المللی حج نامحدود» 90 روزه به همراه هدیه 150 دقیقه مکالمه و 150 پیامک به قیمت «یک میلیون و 840 هزار تومان» مخصوص مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول که قصد عزیمت به عربستان دارند، در نظر گرفته شده است.

همچنین بسته «70 دقیقه مکالمه» هفتگی به همراه 70 پیامک هدیه نیز مخصوص آن دسته از مشترکانی در نظر گرفته شده است که نیاز بیشتر به مکالمه دارند و قیمت آن «340 هزار تومان» است. حجاج و خانواده‌شان با خرید این بسته‌ها، می‌توانند سرویس رومینگ را برای زائران بیت الله حرام، فعال کنند.

براساس توافقات همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، مشترکان این اپراتور در حج تمتع 1402 می‌توانند از مزیت کاهش نرخ تعرفه آزاد استفاده کنند. بنابراین تعرفه استفاده آزاد از سرویس رومینگ با ارائه تخفیف نسبت به قیمت سابق، به شرح هر دقیقه مکالمه با ایران یا خطوط عربستان 9000 تومان، هر دقیقه مکالمه دریافتی از ایران 9000 تومان، هر عدد پیامک به خطوط ایران 3000 تومان و هر مگابایت اینترنت 2000 تومان است.

همچنین جهت رفاه خانواده‌ها برای مکالمه با حجاج خود در عربستان نرخ مکالمه بین الملل با خطوط همراه اول با در نظر گرفتن قیمت ترجیحی به 9000 هزار تومان در دقیقه کاهش یافت.

زائران خانه خدا باید آگاه باشند که با توجه به دستور العمل های امن سازی پرتال‌های ایران، امکان دسترسی امن به پرتال‌های بانکی و ایرانی از طریق سیمکارت‌های خارجی و Wifi هتل‌ها عموماً محدود شده است، لذا در صورتی که نیاز به استفاده از پرتال‌های ایرانی را دارند، باید به سراغ خرید سیمکارت‌های ایرانی و استفاده از بسته‌های دیتای رومینگ بروند.

مشترکان همراه اول علاقه مند به استفاده از بسته‌های رومینگ حج، باید پیش از سفر خود، اقدام به فعالسازی سرویس رومینگ بین الملل با شماره گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 2911 مربع» کنند؛ با این کار علاوه بر دریافت رایگان پیامک‌های بانکی، دسترسی رایگان به درگاه «همراه من» برایشان وجود خواهد داشت.

قابل ذکر است روشن کردن گوشی و دریافت پیامک رایگان است. حجاج گرامی جهت پرداخت قبوض و خرید شارژ می‌توانند از کد دستوری USSD و همچنین اپلیکیشن‌های «همراه من» و «اوانو» استفاده کنند.

همچنین مشترکان می‌توانند با مراجعه به «فروشگاه آنلاین همراه اول» یا ‌اپلیکیشن «همراه من» ‌‌اقدام به خرید و فعالسازی بسته های ویژه حج برای خود یا زائر مدنظرشان کنند.

حجاج می‌توانند جهت اطلاع کامل از بسته های حج، نرخ تعرفه آزاد، قوانین استفاده از بسته‌ها و پاسخ به سؤالات پرتکرار به صفحه کمپین حج همراه اول مراجعه کنند.

برچسب ها :

سارا

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز