اطلاعات جدیدی از Assassin’s Creed Mirage فاش شد

از نقشه تا مدت زمان بازی

یک یوتیوبر فرانسوی معتبر به نام j0nathan، در ویدیو جدیدی که کاملا به زبان فرانسوی است، اطلاعات تازه‌ای از بازی آینده فرنچایز اساسینز کرید، یعنی Assassin’s Creed Mirage فاش کرده است.

براساس گزارش Insider-Gaming از این ویدیو، نقشه Assassin’s Creed Mirage تقریبا به اندازه پاریس در Unity یا لندن در Syndicate خواهد بود، بنابراین به‌هیچ وجه با محیط کوچکی روبرو نخواهیم بود. همچنین درست مانند بازی‌های قبل، بازیکنان Mirage را از یک مکان کوچک‌تر برای معرفی سبک کلی بازی آغاز خواهند کرد و سپس به نقشه اصلی منتقل خواهند شد که هسته اصلی بازی در آن رخ می‌دهد.

در ادامه ویدیو توضیح داد شده که داستان با بسیم (Basim) و در شهر زادگاه او آغاز خواهد شد، جایی که او مشغول دزدی است که در نهایت به مشکل برمی‌خورد و همین امر او را مجبور می‌کند تا به بغداد مهاجرت کند، جایی که اکثر داستان بازی در آن رخ می‌دهد.

به همان سبک بازی‌های یوبیسافت، مجموعه‌ای از اهداف در سراسر بغداد وجود دارد که هرکدام به منطقه خاصی مربوط می‌شوند. این اهداف هسته اصلی داستان Mirage را تشکیل می‌دهند که در آن‌ها بازیکنان باید اطلاعاتی را جمع‌آوری کنند، اهدافی را از بین ببرند و خودشان را از دید عموم شهر مخفی نگه دارند. همچنین گفته شده که تجربه داستان بازی حدود ۱۵ ساعت طول می‌کشد.

درباره ویژگی‌های جدید (و البته آن‌هایی که برای طرفداران آشنا هستند) نیز گفته شده که یوبیسافت در Mirage تمرکز زیادی روی مخفی کاری است. طبق اطلاعات این یوتیوبر، بسیم شخصیت ضعیفی دارد و برای پیشرفت به تکنیک‌ها و ابزارها تکیه می‌کند. بازی همچنین دارای یک سیستم شهرت «چهار طبقه» است و در صورتی که یک شخصیت سابقه دار و بدنام داشته باشید، همه‌چیز برای شما سخت‌تر خواهد شد. همچنین Basim با ماهرتر و بدنام‌تر شدن، تجهیزات بیشتری به دست خواهد آورد.

مکانیک‌ها و انیمیشن‌های حرکتی کاملا جدیدی نیز در بازی وجود خواهند داشت و حرکت‌های پارکور مانند Origins اما بهتر خواهند بود. ظاهرا در این بازی همچنین شاهد بازگشت Factions خواهیم بود.

در نهایت، j0nathan ادعا کرده که تاریخ انتشار بازی ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) خواهد بود. او در ویدیو خود اشاره کرد که «هیچ شانسی برای انتشار آن در ماه آگوست وجود ندارد». در گزارشی از هفته گذشته نیز به ۱۲ اکتبر به‌عنوان تاریخ انتشار دقیق Assassin’s Creed Mirage اشاره شده بود.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *