تک نیوز > اخبار تکنولوژی و اپل : برنامه اپل در WWDC 2023 به‌‌طور کامل افشا شد

برنامه اپل در WWDC 2023 به‌‌طور کامل افشا شد

WWDC23 1

در فاصله نزدیک به دو روز تا برگزاری رویداد WWDC 2023، یک منبع چینی برنامه کامل اپل برای این کنفرانس را افشا کرده است. برای مثال طبق این برنامه، با هدست واقعیت ترکیبی اپل، مک‌بوک ایر 15 اینچی و مک پرو جدید روبه‌رو خواهیم شد.

طبق اطلاعاتی که توسط این منبع افشا شده است، هدست واقعیت ترکیبی اپل با قیمت 2899 دلار روانه بازار می‌شود. این هدست نام RealityPro را یدک می‌کشد، سیستم‌عامل xrOS را اجرا می‌کند و از LiDAR 3D بهره می‌برد.

برنامه احتمالی اپل در WWDC 2023

طبق برنامه افشاشده، در ابتدای رویداد اپل با معرفی iOS 17 روبه‌رو می‌شویم؛ سیستم‌عاملی که ظاهراً برای آیفون X و مدل‌های جدیدتر منتشر خواهد شد. بعد از آن شاهد معرفی نسخه جدید سیری مبتنی بر هوش مصنوعی و CarPlay 2.0 خواهیم بود.

در این رویداد همچنین با مک‌بوک ایر 15 اینچی، بزرگ‌ترین مک‌بوک ایر تاریخ روبه‌رو خواهیم شد که 1.4 کیلوگرم وزن، 12 میلی‌متر ضحامت و نمایشگری با رزولوشن 2880 در 1800 پیکسل خواهد داشت. همچنین قیمت آن به 1599 دلار می‌رسد.

Apple WWDC 2023.jpg

در ادامه رویداد، اپل به معرفی مک اواس Skyline و watchOS 10 می‌پردازد. پس از آن، تیم کوک، مدیرعامل اپل روی صحنه می‌آید و شروع به معرفی هدست واقعیت ترکیبی این شرکت می‌کند. در پایان هم باید منتظر معرفی مک پرو جدید با قیمت نجومی 5999 دلار باشیم. درنهایت باید گفت که تنها با یک برنامه احتمالی روبه‌رو هستیم که شاید تنها در حد یک شایعه باقی بماند.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز