تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و سامسونگ : انتشار رندرهای تبلت تاشو گلکسی زد فولد تب سامسونگ با طراحی متفاوت

انتشار رندرهای تبلت تاشو گلکسی زد فولد تب سامسونگ با طراحی متفاوت

samsung galaxy z fold 3 tab 770x481 1 1

سامسونگ در سال‌های اخیر روی توسعه فناوری دستگاه‌های تاشو کار کرده و رندرهای منتسب به پتنت اخیر این شرکت، طراحی احتمالی تبلت گلکسی زد فولد تب مجهز به دو لولا و امکان خم شدن از دو ناحیه را به خوبی نشان می‌دهد.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

مستندات مربوط به سازمان بین‌المللی مالکیت فکری (WIPO) نشان می‌دهند که کره‌ای‌ها روی توسعه تبلت تاشو کار می‌کنند که طراحی متفاوت و جالبی دارد.

پیش از این، همین طرح در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) نیز ثبت شده بود. تصاویر مربوط به پتنت نشان می‌دهد که تبلت مجهز به دو لولا خواهد بود.

 
 

وب‌سایت «LetsGoDigital» در گزارشی از تلاش سامسونگ برای توسعه تبلت تاشو با نام احتمالی گلکسی زد فولد تب خبر داده و رندرهای با کیفیت این تبلت را به اشتراک گذاشته که جزئیات مستندات این پتنت را به تصویر می‌کشد.

اگرچه هنوز مشخص نیست تبلت تاشو کره‌ای‌ها با چه نامی به بازار عرضه خواهد شد، اما احتمال دارد این دستگاه با نام گلکسی زد فولد تب یا گلکسی زد فلکس در دسترس کاربران قرار گیرد که نام‌گذاری آن شبیه لپ‌تاپ دو در یک سامسونگ است.

گلکسی زد فولد تب به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند به عنوان یک گوشی هوشمند و تبلت کارایی داشته باشد و از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌‌کند.

به غیر از سامسونگ، شرکت‌های دیگری نیز در حال توسعه دستگاه‌های تاشو هستند. اخیرا هواوی و شیائومی موبایل‌هایی با نمایشگر تاشو و با قیمت مناسب به بازار عرضه کرده‌اند. انتظار می‌رود سامسونگ برای رویداد آنپکد بعدی دست پر ظاهر شود و احتمالا دستگاه‌های تاشو جدیدی معرفی خواهد کرد.

سامسونگ در سال ۲۰۱۹ تولید موبایل‌های تاشو را آغاز کرد و یکسال بعد یعنی در سال ۲۰۲۰ توانست بر تنوع گوشی‌های تاشو خود بیفزاید. با وجودی که موبایل‌های تاشو در حالت گسترده نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند دارند، اما کره‌ای‌ها ظاهرا تصمیم گرفته‌اند دستگاه‌هایی تاشو با نمایشگر به مراتب بزرگ‌تر توسعه دهند که فناوری طراحی و تولید آنها همانند موبایل‌های تاشو است.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز