تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و سامسونگ : گلکسی F52 5G سامسونگ با چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G معرفی شد

گلکسی F52 5G سامسونگ با چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G معرفی شد

gsmarena 002 1

سامسونگ با معرفی گوشی جدید میان‌رده گلکسی F52 5G محصولات سری F خود را گسترش داده است. از جمله مشخصات مورد توجه دستگاه جدید کره‌ای‌ها می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G و نمایشگر ۱۲۰ هرتز اشاره کرد.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

گوشی گلکسی F52 5G سامسونگ از نمایشگر ۶.۶ اینچی TFT FullHD با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر در گوشه بالا سمت راست دستگاه دیده می‌شود که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. همچنین دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین عمق سنج و ماکرو ۲ مگاپیکسلی سنسور چهارگانه اصلی دوربین را تشکیل می‌دهد.

گلکسی F52 5G از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین برای این گوشی اسلات مخصوص کارت microSD در نظر گرفته شده که با این وجود حافظه آن را تا یک ترابایت می‌توان افزایش داد.

از نظر نرم‌افزاری، گلکسی F52 5G از اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 پشتیبانی می‌کند. همچنین برای این گوشی چندین اپلیکیشن شخص ثالث در نظر گرفته شده است.

سایر مشخصات میان‌رده جدید سامسونگ شامل سنسور اثر انگشت کنار گوشی، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، پورت USB-C و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات می‌شود.

گوشی جدید سری F سامسونگ با قیمت ۳۱۰ دلار عرضه خواهد شد و هم اکنون با دو گزینه رنگی سفید و سیاه در کشور چین پیش خرید می‌شود. با این حال، زمان عرضه آن در سایر بازارهای جهانی هنوز نامشخص است.

سامسونگ پیش از این، سری گوشی‌های ارزان قیمت گلکسی F را برای اولین بار به صورت اختصاصی در کشور هند عرضه می‌کرد اما ظاهرا قصد دارد این تصمیم خود را تغییر دهد. به نظر می‌رسد سامسونگ با گوشی گلکسی F52 5G قصد دارد برای اولین بار گوشی‌های این خانواده را روانه بازارهای دیگری از جمله چین کند.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز