تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و سامسونگ و موبایل : سامسونگ با عرضه لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک پرو در فکر افزایش سهم بازار است

سامسونگ با عرضه لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک پرو در فکر افزایش سهم بازار است

Galaxy Book Pro Series 2

سامسونگ در جریان آخرین رویداد «گلکسی آنپکد» دو لپ‌تاپ گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ را با هدف افزایش سهم خود در بازار لپ‌تاپ معرفی کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ امید زیادی به محصولات جدید خود داشته و قصد دارد یک میلیون دستگاه از آن‌ها را به بازار جهانی عرضه کند.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

 

سامسونگ امیدوار است که با عرضه لپ‌تاپ‌های جدید خود بتواند جایگاه بسیار خوبی در بازار این محصولات داشته باشد. به همین منظور غول فناوری کره‌ای قصد دارد در سال جاری یک میلیون واحد از این لپ‌تاپ‌ها را به بازار جهانی عرضه کند. بر اساس آمار ارائه شده از سوی استراتژی آنالتیکس، لنوو، اچ پی، دل، اپل و ایسر به ترتیب پنج شرکت برتر بازار جهانی لپ‌ تاپ در سال گذشته بوده‌اند و نام سامسونگ در این رتبه‌بندی دیده نمی‌شود.

اکنون با معرفی لپ‌تاپ‌های جدید خود، کره‌ای‌ها به دنبال رقابت موثرتر در بازار این محصولات است. همچنین با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث افزایش روند آموزش از راه دور و دورکاری پرسنل شرکت‌ها شده، تقاضا برای محصولات جدید افزایش پیدا می‌کند و سامسونگ قصد دارد لپ‌تاپ‌های خود را به طور گسترده در دسترس تمام بازارهای جهانی قرار دهد. با وجود ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید محصولات سامسونگ، در حال حاضر از لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک پرو به عنوان بخش اصلی اکوسیستم گلکسی یاد می‌شود.

 
 

سری جدید لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک پرو سامسونگ اولین‌ لپ‌تاپ‌های این شرکت هستند که از پنل‌های نمایشگر اولد استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد سامسونگ امید زیادی به آن‌ها داشته باشد. هر دو لپ‌تاپ در در دو اندازه ۱۳ و ۱۵ اینچی تولید شده و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ از نمایشگر سوپر امولد لمسی و قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.

گلکسی بوک پرو ۱۳ اینچی ۹۹۹ دلار و مدل ۱۵ اینچی ۱۰۹۹ دلار قیمت خواهند داشت. همچنین مدل پایه ۱۳.۳ اینچی گلکسی بوک پرو ۳۶۰ با قیمت ۱۱۹۹ دلار، مدل ۵G این لپ‌تاپ با قیمت ۱۳۹۹ دلار و مدل ۱۵.۶ اینچی آن با قیمت ۱۲۹۹ دلار روانه بازار خواهند شد. این لپتاپ‌ها از ۲۴ اردیبهشت ماه در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز