تک نیوز > اخبار تکنولوژی : سونی از قاب خنک‌کننده اکسپریا IV 1 با قابلیت‌های اختصاصی برای استریم رونمایی کرد

سونی از قاب خنک‌کننده اکسپریا IV 1 با قابلیت‌های اختصاصی برای استریم رونمایی کرد

68os1js7 copy

سونی قاب جدیدی را برای گوشی اکسپریا 1 IV معرفی کرد که با قابلیت خنک‌سازی و استریم گزینه‌ای عالی برای گیمرها محسوب می‌شود. 

امروز سونی در رویداد گیمینگ اکسپریا خود قاب خنک‌کننده‌ای به نام Xperia Stream را رونمایی کرد که با گوشی هوشمند اکسپریا 1 IV سازگار است و قابلیت‌های ویژه‌ای برای استریم بازی و فیلم دارد. اکسپریا استریم ازطریق درگاه USB-C به گوشی متصل می‌شود و آن را به درگاه‌های جانبی HDMI و LAN و جک هدفون به‌همراه USB-C مجهز می‌کند. این ابزار هیچ دکمه یا جوی‌استیک اضافی ندارد و برای بازی‌ کردن باید از صفحه‌نمایش گوشی استفاده کرد.

درگاه HDMI اکسپریا استریم امکان انتقال تصاویر بازی را به مانیتور یا تلویزیون می‌دهد و از پخش فیلم با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین، امکان اتصال کارت کپچر برای استریم یا ذخیره‌ی بازی‌ها وجود دارد. افزون‌براین، فن‌های خنک‌کننده‌ی تعبیه‌شده در این قاب امکان کنترل به‌وسیله‌ی اپلیکیشن Game Enhancer را دارند.

گفتنی است گجت جدید سونی با قیمت ۱۶۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. همچنین، این شرکت در رویداد امروز، نسخه‌ی گیمینگ گوشی اکسپریا 1 IV به‌همراه اکسپریا استریم را معرفی و مدل جدیدی از گوشی اکسپریا 1 IV را با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۱۲۲۵ دلار رونمایی کرد.

برچسب ها :

جواد امیری

بیا با هم بنویسیم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز