تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و شیائومی و موبایل : مشخصات و قیمت ردمی نوت ۱۰ اولترا شیائومی فاش شد

مشخصات و قیمت ردمی نوت ۱۰ اولترا شیائومی فاش شد

photo 2021 05 21 11 03 06 1

شیائومی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ را در تاریخ ۵ خرداد معرفی خواهد کرد. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، مشخصات و قیمت گوشی ردمی نوت ۱۰ اولترا ۵G به اشتراک گذاشته شده است. از مهم‌ترین اطلاعات عنوان شده می‌توان به نمایشگر ۶.۵۳ اینچی امولد و تراشه دیمنستی ۱۱۰۰ اشاره کرد.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که این سری شامل سه مدل یعنی نسخه پایه ردمی نوت ۱۰ ۵G، نسخه پرو و نسخه پرو پلاس خواهند بود، اما اطلاعات جدید به این موضوع اشاره دارد که  به جای مدل پرو پلاس، شاهد نسخه اولترا ردمی نوت ۱۰ ۵G خواهیم بود. همچنین علاوه بر این اطلاعات، مشخصات اصلی و قیمت این گوشی موبایل فاش شده است.

نام گوشی‌های این خانواده به ترتیب ردمی نوت ۱۰، نوت ۱۰ پرو و نوت ۱۰ اولترا در گوشه بالا سمت چپ تصویر فاش شده قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد پوستر، مشخصات و قیمت ذکر شده در این گزارش به مدل اولترا این گوشی مربوط می‌شود.

طبق اطلاعات منتشر شده گوشی ردمی نوت ۱۰ اولترا از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی امولد و تراشه دیمنستی ۱۱۰۰ بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین برای عکاسی، این گوشی هوشمند از دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

علاوه بر این، ردمی پوستر رسمی نسخه آبی رنگ ردمی نوت ۱۰ اولترا را منتشر کرده است. بر اساس این پوستر می‌توان عنوان کرد که ظاهر پنل پشتی ایین گوشی از شیائومی می ۱۱ ۵G الهام گرفته است.

بر اساس اطلاعات عنوان شده در این تصویر می‌توان گفت که نوت ۱۰ اولترا از حسگر اثر انگشت در لبه جانبی دستگاه بهره می‌برد. انتظار می‌رود این موبایل با رم ۶ و ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و قیمت حدود ۲۸۰ دلار وارد بازار جهانی شود.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز