تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : سرویس حق اشتراک extremely good Follows توییتر احتمالا به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

سرویس حق اشتراک extremely good Follows توییتر احتمالا به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

Twitter 1

توییتر یک قدم دیگر به عرضه قابلیت first-rate Follows و افزایش درآمدزایی نزدیک‌تر شد. این ویژگی به کاربران اجازه خواهد داد تا با پرداخت هزینه به مطالب ویژه تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

به گزارش یک محقق نرم‌افزار به نام «جین وانگ»، سرویس exceptional Follows احتمالا به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تولیدکنندگان محتوا با این سرویس می‌توانند دسته‌بندی‌هایی مثل تلویزیون‌های واقع‌نما را برای نشر محتوا تعیین کنند یا اجازه دسترسی به محتوای سایر پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری انحصاری محتوا را بدهند.

طبق اطلاعات موجود، تولیدکننده محتوایی که می‌خواهد از قابلیت exceptional Follows استفاده کند، باید حداقل ۱۸ سال سن، بیش از ۱۰ هزار دنبال‌کننده و در یک ماه اخیر بیش از ۲۵ پست داشته باشد. به عبارت دیگر، هر فرد برای استفاده از این امکان باید فعال و پرمخاطب باشد.

افرادی که از سرویس amazing Follows استفاده کنند، در ازای تولید محتواهای ویژه و پولی درآمدزایی خواهند داشت و احتمالا سهمی از این درآمد به توییتر می‌رسد. این شرکت چند وقتی است که به دنبال افزایش شیوه‌های درآمدزایی خود بوده و پس از راه‌اندازی سرویس «توییتر بلو»، حالا سازوکارهای بیشتری را برای کسب درآمد امتحان خواهد کرد. در یکی از تصاویر حاضر به نظر می‌رسد که اگر یک تولیدکننده محتوا حق اشتراک ماهانه ۴.۹۹ دلاری ارائه کند، هر ماه می‌تواند ۶۲۵۰ دلار درآمد داشته باشد.

توییتر برای ارائه محتواهای پولی با پلتفرم‌هایی مثل Patreon، توییچ، Substack، یوتیوب، OnlyFans و فیسبوک همکاری خواهد داشت. انتشار تصاویر موجود نشانگر آمادگی ویژگی fantastic Follows برای عرضه قریب‌الوقوع است، اما در حال حاضر مشخص نیست که این سرویس چه زمانی به‌صورت عمومی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. توییتر از اظهارنظر درباره گزارش امروز خودداری کرده است.

این شبکه اجتماعی در حال کار روی ویژگی‌های جدیدی برای تعامل با کاربران است و چندی پیش هم مشخص شده بود که احتمالا به‌زودی امکان واکنش به توییت‌ها با ایموجی را ممکن می‌کند.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز