تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و نرم افزار و اپلیکیشن : نسخه اندروید کلاب هاوس در دسترس کاربران سراسر جهان قرار گرفت

نسخه اندروید کلاب هاوس در دسترس کاربران سراسر جهان قرار گرفت

IMG 3868 1

کاربران اندرویدی در سراسر جهان از امروز می‌توانند به اپلیکیشن مبتنی بر صوت کلاب هاوس دسترسی داشته باشند و استفاده از این اپلیکیشن تنها محدود به کاربران ایالات متحده نمی‌شود.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

حدود دو هفته‌ پیش، کلاب هاوس اقدام به انتشار رسمی اولین نسخه‌ اندروید خود برای کاربران ایالات متحده کرد. اکنون این اپلیکیشن در دسترس تمامی کاربران اندروید در سراسر جهان قرار گرفته است.

البته برای ورود به برنامه هنوز نیاز به دعوتنامه برای ثبت نام و ورود وجود دارد.  آسان‌ترین روش، درخواست یک کد دعوت از کاربران iOS است.

 
 

حدود یک سال از انتشار کلاب هاوس می‌گذرد و این شبکه‌ اجتماعی موفق شده به لطف محبوبیت بسیار سریع خود، ارزش مالی بسیار زیادی کسب کند. البته انتقادهایی پیرامون نقص حریم خصوصی و جمع‌آوری داده‌ها به آن وارد شده است و بسیاری از کارشناسان هنوز با تردید به آن نگاه می‌کنند. درحالی که از انتشار نسخه‌ی iOS مدت زمان بسیار زیادی می‌گذرد، کلاب هاوس اندروید برای مدت طولانی تنها از طریق اپلیکیشن‌های غیررسمی در دسترس بوده است. 

توییتر از خلاء موجود و عطش کاربران اندروید بهترین بهره را برد و سرویس Spaces را در اپلیکیشن خود معرفی کرد. گفته می‌شود که فیسبوک و بسیاری دیگر از غول‌های شبکه‌های اجتماعی نیز در حال آزمایش پلتفرم‌های مشابه برای خود هستند. طبق گزارش‌های منتشر شده، کلاب هاوس در ماه‌های گذشته‌ شاهد زیرش تعداد نصب‌ها بوده است اما هم‌چنان در ماه گذشته‌ی میلادی توانسته است ۱۶.۴ نصب را تجربه کند. 

برخی از کاربران گزارش‌هایی پیرامون نقص در عملکرد ثبت‌نام کلاب هاوس اندروید و ورود به آن داده‌اند. این مشکلات شامل عدم دریافت کد فعال‌سازی از طریق پیامک یا عدم شناسایی دعوتنامه می‌شوند. کاربران ناراضی با امتیاز یک در گوگل پلی، نارضایتی خود را اعلام کرده‌اند و موجب افت میانگین امتیاز اپلیکیشن شدند. اگر شما هم تجربه‌ی استفاده از اپلیکیشن کلاب هاوس اندروید را دارید می‌توانید تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز