تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : اولین تصاویر رسمی آنر ۵۰ شباهتش به هواوی P50 را نشان می‌دهد

اولین تصاویر رسمی آنر ۵۰ شباهتش به هواوی P50 را نشان می‌دهد

honor 50 series 1

آنر چند تصویر رسمی از سری آنر ۵۰ را از طریق صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی ویبو و توییتر منتشر کرد. این تصاویر روی قاب پشتی دستگاه‌ها تمرکز دارند و ماژول دوربین عجیب آن‌ها را نشان می‌دهند. سری آنر ۵۰ قرار است ۲۶ خرداد معرفی شوند.

آنر در میان سیل ماژول‌های دوربین مربعی و مستطیلی به سراغ طراحی متفاوتی متشکل از دو دایره رفته که ناخودآگاه ما را به یاد طراحی هواوی P50 می‌اندازد. هواوی هفته پیش در مراسم خود تصویر رسمی قاب عقب پرچمدارش را منتشر کرد. حالا می‌توان حدس زد که این دو شرکت پیش از جدایی طراحی گوشی‌های بعدی خود را نهایی کرده بودند.

با این وجود، همچنان عجیب است که دو شرکت حتی با این سطح از نزدیکی تجاری تصمیم به استفاده از چنین طراحی مشابهی گرفته بودند. از روی تصاویر به نظر می‌رسد که پرچمدار بعدی آنر دوربین چهارگانه خواهد داشت. سنسور بالایی اندازه‌ای بزرگ‌تر از سایر سنسورها دارد و با سه سنسور کوچک‌تر در پایین همراه شده است. در آن سو، هواوی P50 ظاهرا در دایره بالایی سه سنسور کوچک قرار داده و در پایین از یک سنسور بزرگ‌تر استفاده می‌کند.

افزون بر این، پرچمدار بعدی آنر از چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G استفاده خواهد کرد و شارژ سریع ۱۰۰ واتی خواهد داشت. این تلفن هوشمند قرار است نمایشگری با لبه‌های خمیده داشته باشد و پس از مدت‌ها دوباره به خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل مجهز شود. موضوع بازگشت اپ‌های گوگل قبلا از سوی توییتر آنر آلمان تایید شده بود ولی حالا این توییت از صفحه آن‌ها پاک شده است.

تحریم‌های آمریکا مانع از همکاری هواوی و زیرمجموعه آن با شرکت‌های آمریکایی از جمله گوگل شده بود. ولی جدایی این شرکت از هواوی احتمالا شرایط همکاری مجدد با این شرکت‌ها را فراهم کرده است. با توجه به این که زمانی زیادی تا رونمایی از پرچمداران آتی آنر باقی نمانده، احتمالا در روزهای پیش رو گزارش‌های بیشتری درباره این خانواده منتشر خواهد شد.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز