تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : آنر تبلت X7 با نمایشگر ۸ اینچی و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

آنر تبلت X7 با نمایشگر ۸ اینچی و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

Honor Tablet X7 2

شرکت آنر از تبلت جدیدی به نام آنر تبلت X7 یا Honor Tablet X7 رونمایی کرده که از چیپ هلیو P22T مدیاتک به عنوان قلب تپنده‌اش استفاده می‌کند.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

این تبلت به سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری Magic UI 4.0 مجهز شده. آنر برای این محصولش ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه .وجود دارد.

آنر تبلت X7 از نمایشگر ۸ اینچی LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد و دارای حالتی به نام E-Book است تا در زمان مطالعه طولانی، از خستگی چشمان کاربران جلوگیری کند. برای تماس‌های تصویری و ثبت تصاویر سلفی، کاربران به دوربین ۲ مگاپیکسلی دسترسی دارند. در بخش پشتی این تبلت هم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار به چشم می‌خورد.

 
 

پنل پشتی این دستگاه فلزی است و از بافتی بهره می‌برد که به راحتی از دست کاربر سقوط نکند. ضخامت تبلت ایکس ۷ به ۸.۵ میلی‌متر می‌رسد و وزنش هم ۳۲۵ گرم است. آنر برای این تبلت از باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که از فناوری شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند، با این حال باید از پورت microUSB استفاده کنید.

آنر تبلت X7 به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده تا کاربران بتوانند به راحتی از هدفون‌های سیمی قدیمی خود استفاده کنند و نیازی به رابط مخصوصی نداشته باشند.

آنر با قابلیت‌های متنوع و لوازم جانبی مختلف، X7 را به محصولی مناسب کودکان هم تبدیل کرده. بنابراین کودکان برای سرگرمی و همچنین آموزش می‌توانند از آن استفاده کنند.

این تبلت در سه نسخه در چین به فروش می‌رسد. مدل پایه یا وای‌فای قیمتی برابر ۱۴۰ دلار دارد. در مدل ۴G قیمت تبلت ایکس ۷ به ۱۸۵ دلار می‌رسد. اگر کاربری به دنبال خرید نسخه مخصوص کودکان این تبلت باشد، باید ۱۵۵ دلار هزینه پرداخت کند تا یک قاب سیلیکونی هم در اختیارش قرار بگیرد.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز