تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و سامسونگ و موبایل : نام گلکسی A82 5G پیش از رونمایی رسمی به وب‌سایت سامسونگ اضافه شد

نام گلکسی A82 5G پیش از رونمایی رسمی به وب‌سایت سامسونگ اضافه شد

samsung galaxy a82

در چند وقت اخیر شایعات زیادی درباره گلکسی A82 5G منتشر شده. حالا سامسونگ رسما تایید کرده که این گوشی در دست تولید قرار دارد. تایید کره‌ای‌ها ظاهرا اتفاقی بوده و این شرکت صرفا نام گلکسی A82 5G را در پایگاه داده به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خود درج کرده است.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

سامسونگ در بخشی از وب‌سایت خود فهرستی دارد که نشان می‌دهد چه موبایل‌هایی از به‌روزرسانی‌های امنیتی فصلی برخوردار می‌شوند. در این میان نام گلکسی A82 5G هم در کنار گلکسی A72 دیده می‌شود. طبق گزارش‌ها، گلکسی A82 5G همان گلکسی کوانتوم ۲ است که چندی پیش در کره جنوبی معرفی شد.

اگر این شایعه درست باشد، گوشی جدید کره‌ای‌ها با نمایشگر +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی از راه می‌رسد. سامسونگ تاکنون این سطح از وضوح و نرخ نوسازی را فقط در گوشی‌های پرچمدار خود ارائه می‌کرد، ولی عرضه گلکسی A52 و A72 نشان داد که ویژگی‌های سطح پرچمدار هم می‌توانند به سری A راه پیدا کنند.

قلب تپنده گلکسی A82 5G احتمالا چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس خواهد بود و در کنار آن ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. حافظه داخلی این دستگاه با کارت حافظه تا حداکثر ۱ ترابایت قابل ارتقاست. انرژی این گوشی هوشمند از طریق یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

طراحی این گوشی شبیه گلکسی A52 و A72 خواهد بود اما حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش باریک‌تر می‌شوند. این گوشی احتمالا در دوربین اصلی از یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در بخش سلفی هم یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین جلو ارائه می‌شود.

اگر این دستگاه قیمت مناسبی داشته باشد، می‌تواند با این مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شود. با این حال، هنوز برای نتیجه‌گیری زود است و باید منتظر رونمایی رسمی بمانیم.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز