تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و موبایل : موبایل جدید ریلمی با چیپست اسنپدراگون 778G از راه می‌رسد

موبایل جدید ریلمی با چیپست اسنپدراگون 778G از راه می‌رسد

realme quicksilver launch image 1

موبایل جدید ریلمی با اسم رمز «Quicksilver» از اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که از چیپست جدید اسنپدراگون ۷۷۸G بهره می‌برد. چیپست گفته شده به تازگی معرفی شده است و از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کند. همچنین از هشت هسته براساس معماری ۶ نانومتری TSMC بهره می‌برد. پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۴۲L نیز می‌تواند از پس امور گرافیکی سنگین بر بیاید.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

 

ریلمی در حساب توییتر رسمی خود، جزئیات بیشتری پیرامون محصول آتی با اسم رمز «Quicksilver» منتشر کرده است. چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G به عنوان قلب تپنده در دستگاه جدید ریلمی قرار می‌گیرد که برای گوشی‌های میان‌رده‌ پریمیوم طراحی شده است. سازندگان دیگری نیز مانند شیائومی، اوپو و آنر نیز از تراشه‌ی جدید اسنپدراگون در محصولات خود بهره خواهند برد.

چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G از یک هسته‌ کریو ۶۷۰ (A78) با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، سه هسته‌ کریو ۶۷۰ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته‌ کریو ۶۷۰ (A55) با فرکانس ۱.۹ گیگا هرتز بهره می‌برد. مودم X53 با قابلیت اتصال ۵G یکی از نقاط قوت چیپست جدید محسوب می‌شود که قادر به دریافت امواج فرکانس بالا و میلی‌متری همراه با پشتیبانی از Sub-6 5G خواهد بود و سرعت دانلود آن به ۳.۳ گیگا بیت بر ثانیه می‌رسد.

قابلیت ثبت تصویر سه‌گانه‌ کوالکام نیز به کاربران امکان عکسبرداری همزمان با لنزهای عریض، فوق عریض و تله‌فوتو را می‌دهد. از سایر مشخصات کلیدی آن می‌توان به پشتیبانی از ۶۰ فریم در ثانیه با رزولوشن ۴K یا ۱۴۴ فریم با رزولوشن فول اچ‌دی در کنار عمق رنگ ۱۰ بیت و گاموت رنگی Rec2020 اشاره کرد.

گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۷۷۸G می‌توانند از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۲، NFC، حسگر اثر انگشت Sonic کوالکام و فناوری شارژ سریع +Quick Charge 4 بهره ببرند. همچنین امکان پشتیبانی از  شارژ سریع ۵ نیز در محصولات آینده وجود خواهد داشت. آخرین گوشی هوشمند معرفی شده از سوی ریلمی، Narzo 30 بوده است که از چیپست هلیو G95 مدیاتک و نمایشگر ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز