تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و نرم افزار و اپلیکیشن : واتس‌اپ قابلیت جستجوی سریع استیکرها را آزمایش می‌کند

واتس‌اپ قابلیت جستجوی سریع استیکرها را آزمایش می‌کند

WhatsApp to support multiple devices under one account and expiring messages 1

واتس‌اپ به‌تازگی آپدیت جدیدی را برای برنامه بتای خود در گوگل پلی منتشر کرده که نسخه ۲.۲۱.۱۲.۱ را به دست کاربران می‌رساند. این نسخه دارای قابلیتی برای جستجو با متن یا ایموجی در میان استیکرهاست.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

 

جدیدترین بتای واتس‌اپ که اخیرا منتشر شده، مجهز به قابلیتی برای جستجوی سریع در میان استیکرهاست. این قابلیت که قبلا در گزارش‌ها به آن اشاره شده بود، به شما اجازه می‌دهد تا با نوشتن کلمه کلیدی یا درج ایموجی‌ها در نوار چت واتس‌اپ بتوانید استیکرهای مربوطه را بیابید. اگر کلمه یا ایموجی را وارد کردید و رنگ آیکن ایموجی عوض شد، این یعنی استیکر یا استیکرهای مربوطه پیدا شده است.

اکنون اگر روی آیکن ایموجی ضربه بزنید، تمامی استیکرهای پیدا شده برای شما نشان داده می‌شود. پس به راحتی می‌توانید آن‌ها را برای مخاطب خود ارسال کنید.

اگر نسخه جدید واتس‌اپ بتا را نصب و این قابلیت را در نرم‌افزار مشاهده کردید، احتمالا متوجه می‌شوید که قابلیت فعلی برای همه استیکرهای شخص ثالث کار نمی‌کند. این قضیه به سازنده هر استیکر بستگی دارد که پشتیبانی از ویژگی حاضر را در پک خود قرار داده باشد یا نه.

برای ایجاد استیکرهای جدیدی که از این ویژگی پشتیبانی خواهند کرد، باید از نرم‌افزار Sticker Maker Studio کمک بگیرید. با این نرم‌افزار می‌توانید برای هر استیکر ۳ ایموجی انتخاب کنید تا کاربران با ورود این ایموجی‌ها بتوانند استیکر شما را ببینند.

اگر این قابلیت هنوز در دسترس شما قرار نگرفته است، احتمالا با کمی تاخیر می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

چندی پیش در گزارشی به اطلاع شما رساندیم که واتس‌اپ در حال کار روی قابلیتی موسوم به Disappearing Mode است. اگر Disappearing Mode در حالت فعال قرار داشته باشد و کاربر چت جدیدی را باز کند،‌ پیام‌های قبلی حذف می‌شوند. این ویژگی به افراد اجازه می‌دهد تا پس از مطالعه پیام‌ها توسط مخاطب، امکان حذف تاریخچه چت را داشته باشند.

واتس‌اپ در تلاش است تا با افزودن قابلیت‌های حریم خصوصی اعتبار خود را نزد کاربران افزایش دهد. این شرکت چند روز پیش از موضع خود درباره محدودسازی دسترسی کاربرانی که قوانین واتس‌اپ را نپذیرفته بودند، عقب‌نشینی کرد.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز