تک نیوز > اخبار و موبایل : تصاویر لنوو لیجن ۲ پرو با ظاهر عجیب و فن داخلی فاش شد

تصاویر لنوو لیجن ۲ پرو با ظاهر عجیب و فن داخلی فاش شد

تصاویری که از موبایل گیمینگ بعدی لنوو لو رفته محصولی را نشان می‌دهد که بی‌شباهت با تبدیل‌شوندگان فیلم‌های سینمایی «مایکل بِی» نیست. این دستگاه شبیه ترکیبی از یک تلفن هوشمند و یک پی‌سی گیمینگ است که نظیر آن را قبلا ندیده بودیم.در ادامه همراه تک نیوز باشید

 

این تصاویرِ منتسب به لنوو لیجن ۲ پرو در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده و ظاهر بسیار عجیبی را برای این تلفن هوشمند به نمایش می‌گذارد. دوربین دوگانه این گوشی در بخش وسط قاب عقب این گوشی قرار گرفته و کمی آن طرف‌تر فن مخصوصی را برای خنک‌سازی می‌بینیم. با توجه به استفاده از رنگ‌های RGB که یادآور کیس پی‌سی‌های گیمینگ است، این دستگاه حالا بیش از هر زمان دیگری ما را به یاد ترنسفورمرها می‌اندازد.

لنوو اولین شرکتی نیست که در گوشی‌های گیمینگ خود از فن خنک‌سازی استفاده می‌کند. نوبیا رد مجیک ۳ که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد از فن داخلی بهره می‌برد. بلک شارک فان کولر پرو فن خارجی داشت. ایسوس راگ فون ۵ آلتیمیت نیز یک فن خارجی به نام AeroActive Cooler 5 داشت که به مدیریت دمای این دستگاه کمک می‌کرد.

لنوو لیجن ۲ پرو در تاریخ ۸ آوریل مصادف با ۱۹ فروردین ابتدا در چین معرفی می‌شود. با این حال مشخص نیست که چه زمانی می‌توانیم این تلفن هوشمند را در سایر بازارهای جهانی ببینیم.

این شرکت پارسال لنوو لیجن دوئل را معرفی کرد که در چین با نام لیجن فون پرو معرفی شده بود و از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کرد. آن گوشی هم به نوبه خود طراحی عجیبی داشت و دوربین سلفی از پهلوی دستگاه به شکل پاپ‌آپ بیرون می‌زد. حالا در شایعات آمده که نسخه جدید این گوشی هم دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی خود را با همان طراحی در پهلوی دستگاه قرار داده و از تکنیک ادغام ۴ در ۱ پیکسلی استفاده می‌کند.

لنوو لیجن ۲ پرو نمایشگری ۶.۹۲ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتزی و زمان پاسخ‌گویی ۳.۸ میلی‌ثانیه‌ای خواهد داشت. این گوشی با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم به بازار می‌آید و انرژی خود را از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز