تک نیوز > شیائومی : تصاویر رندر شیائومی 12 به صفحه‌نمایش نسبتا کوچک ۶٫۲ اینچی اشاره دارد

تصاویر رندر شیائومی 12 به صفحه‌نمایش نسبتا کوچک ۶٫۲ اینچی اشاره دارد

Xiaomi 12 price release date technical sheet all you need

به‌تازگی رندرهایی که به شیائومی ۱۲ معمولی مربوط می‌شود، در فضای مجازی منتشر شده است. این تصاویر، گوشی را با دوربین سلفی دارای حفره در مرکز و صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده نشان می‌دهد.

سری ۱۲ شیائومی شامل مدل‌های معمولی و پرو، از برآمدگی معمولی دوربین بهره خواهند برد؛ اما مدل اولترا، برآمدگی‌های گسترده‌تر، دوربین‌ها‌ی بیشتر و حسگر‌های متفاوت را دربرخواهد گرفت. اکنون در گزارشی از جی‌اس‌م‌آرنا، رندر‌های مدل معمولی شیائومی ۱۲ توسط OnLeaks و Zoutons منتشر شده است.

این رندرها‌ چینش استاندارد سه دوربین با فلاش LED دوگانه را نشان می‌دهند. به‌نظر می‌رسد برآمدگی دوربین دارای پوشش خاصی خواهد بود، هرچند هنوز تأیید نشده است. براساس اطلاعات فاش‌شده، گوشی مذکور به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد؛ اما مشخص نیست که از کدام حسگر استفاده خواهد کرد.

نسخه‌ی معمولی شیائومی ۱۲ به صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی مجهز خواهد شد که نسبت به اندازه‌ی صفحه‌نمایش ۶٫۸۱ اینچی Mi 11 کوچک‌‌تر خواهد بود. این گوشی شیائومی وضوح تصویر +1080p و لبه‌های خمیده سمت چپ و راست درست مانند مدل فعلی خواهد داشت.

شیائومی ۱۲ گواهینامه شارژ ۶۷ واتی را دریافت کرد و انتظار می‌رود باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی داشته باشد؛ هرچند که افشاگر معروف، Zoutons به شارژ ۱۰۰ واتی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرده است. با توجه به‌اینکه Mi 11 تنها از باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی بهره می‌برد، این احتمال وجود دارد که گفته‌های این افشاگر مربوط به مدل پرو باشد.

در هر صورت، مدل‌های سری ۱۲ جزو اولین گوشی‌هایی خواهند بود که قدرت سخت‌افزاری آن‌ها را تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک تأمین خواهد کرد. ناگفته نماند موتورولا چندی پیش گوشی خود را با همین تراشه معرفی کرد که می‌تواند در آینده با سری ۱۲ شیائومی رقابت کند.

قیمت شیائومی ۱۲ در هند احتمالا ۷۰ هزار روپیه (۹۲۰ دلار/۸۱۰ یورو) خواهد بود که به نظر خیلی زیاد است؛ چراکه درحال‌حاضر می ۱۱ اولترا این برچسب قیمتی را دارد. با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی گوشی، اطلاعات بیشتری درباره‌ی این گوشی منتشر خواهد شد.

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز