تک نیوز > اخبار تکنولوژی و شیائومی : رندر پنل پشتی شیائومی ۱۲ طراحی و ماژول دوربین آن را به خوبی نشان می‌دهد

رندر پنل پشتی شیائومی ۱۲ طراحی و ماژول دوربین آن را به خوبی نشان می‌دهد

photo 2021 12 03 14 04 07 1

انتظار می‌رود شیائومی به زودی از گوشی‌های سری ۱۲ خود رونمایی کند و اکنون رندر پنل پشتی نسخه استاندارد آن یعنی شیائومی ۱۲ منتشر شده که اطلاعات بیشتری درباره طراحی و ماژول دوربین این گوشی ارائه می‌کند.

طبق رندر منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی ویبو، ماژول دوربین شیائومی ۱۲ سه دوربین را در خود جای داده است که در بالای آن یک حفره بزرگ برای دوربین اصلی قرار گرفته و دو سنسور دیگر در زیر آن مشاهده می‌شود. فلاش LED و یک میکروفون نیز دقیقا در کنار سنسورهای آن جای گرفته است.

از این عکس برای ایجاد رندر نهایی گوشی استفاده شده است که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. در همین حال virtual Chat Station افشاگر معروف حوزه تکنولوژی نیز فاش کرد که شیائومی هر سه گوشی این سری را به صورت همزمان معرفی خواهد کرد.

این موضوع در حالی اعلام شده که غول فناوری چین نسل قبل گوشی‌های پرچمدار خود را با برنامه زمانی متفاوتی روانه بازار کرده بود که در آن نسخه استاندارد می ۱۱ بسیار زودتر از می ۱۱ پرو و اولترا راهی بازار شد.

از طرفی دیگر، طراحی که در رندر منتشر شده دیده می‌شود برای گوشی‌های شیائومی یک موضوع کاملا جدید به نظر نمی‌رسد. قبلا نیز گوشی‌هایی مانند می ۱۰T و ۱۰T پرو نیز طراحی ماژول دوربین مشابهی داشتند اما در این مدل‌ها به جای میکروفون یک حفره اضافی قرار گرفته بود که کار خاصی را انجام نمی‌داد.

اخیرا در گزارش دیگری عنوان شده بود که شیائومی در تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی) رویدادی را برای معرفی سری گوشی‌های شیائومی ۱۲ برگزار خواهد کرد. همچنین پیش از این در گزارش‌های دیگری به تاریخ ۱۲/۱۲ سال میلادی جاری (۲۱ آذر) و ۲۵ آذر برای معرفی این سری اشاره شده بود. با این وجود می‌توان انتظار داشت که نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار تولید کننده چینی تا پایان ماه دسامبر و پیش از تعطیلات رسمی کریسمس معرفی شوند.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز