معرفی تک نیوز هر لحظه با اخبار

تکنولوژی در جهان امروز، نقش بسیار مهمی را در زندگی ما ایفا می‌کند. همیشه در جستجوی اطلاعات و آخرین تحولات در حوزه‌ی تکنولوژی هستیم. وب سایت تک نیوز اخبار تکنولوژی با هدف ارائه‌ی جدیدترین اخبار و آخرین تحولات در دنیای تکنولوژی برای شما عزیزان ایجاد شده است.

در تک نیوز اخبار تکنولوژی، تیمی از نویسندگان و افراد متخصص در حوزه‌ی تکنولوژی مشغول به کار هستند. ما با استفاده از تخصص و تجربه‌ی خود، مطالب جذاب و کاربردی را به زبان ساده برای شما تدوین می‌کنیم. هدف ما ارائه‌ی اطلاعات دقیق و مفید در مورد جدیدترین فناوری‌ها و تحولات تکنولوژی است.

تک نیوز اخبار تکنولوژی به شما امکان می‌دهد تا با موضوعات مختلفی در دنیای تکنولوژی آشنا شوید. خدماتی که ما در اختیارتان قرار می‌دهیم عبارتند از:

مقالات آموزشی

در بخش مقالات آموزشی، شما می‌توانید با آخرین روش‌ها و تکنیک‌های استفاده از تکنولوژی‌های مختلف آشنا شوید. این مقالات شامل راهنماها، نکات و ترفندها، و راهکارهای عملی برای استفاده بهینه از دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای مختلف است.

screenshot
تک نیوز:

شبکه‌های اجتماعی

دایره مخاطبین تک نیوز تنها به کسانی که از طریق وبسایت مطالب ما را دنبال می کنند، خلاصه نمی شود. پلتفرم تک نیوز از همان ابتدا با تمرکز بسیار بر روی شبکه های اجتماعی بنا نهاده شد و حالا پس از سال ها فعالیت، صدها هزار نفر مطالب متنوع تک نیوز را در شبکه های مختلف دنبال می کنند. تولید محتوای منحصر به فرد برای هر شبکه و اهمیت به بازخورد مخاطبین، از عواملی هستند که پلتفرم قدرتمند تک نیوز در فضای مجازی را بنا نهاده اند.

خانواده بزرگ تک نیوز!
خانواده ما

خانواده تک نیوز

icon 2

با تغییر به مدل کسب‌وکار بازارگاه، اولین آجر را برای ساختن اکوسیستم تجارت الکترونیک در ایران گذاشتیم. تا بتوانیم خدمات زیادی به تمامی هم میهنان ارائه دهیم .این کسب و کار ها در دسته های مختلفی است تا با هر سلیقه ای جور باشد

لی لام

لی نت

لی تک

رسانه گیم تک

سرویس مدیریت تک نیوز

سرویس تبلیغاتی تک نیوز

اعتماد به ما

اعتماد به تک نیوز

 
logo top

آژانس طراحی لی لام شرکت دیرگری در زمینه طراحی سایت دیجیتال مارکتینگ و.. می باشد و یکی از خدمات تک نیوز می باشد

8373a029

کار در تک نیوز ورود به یبکب جدید در کار است در تک نیوز بخش های مختلفی وجود دارد تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن در هر بخشی که دوست داشتید شروع به کار کنید.این سایت خبری ممخصوص جوانان و نو جوانان علاقه مند به نوشتن است .البته البته فقط قلم نیست!طراحی شکل فکر هم برای ما مهم است تا برای طراحی صفحات و.. از تمامی بچه ها کمک بگیریم .برای نوشته متن های صفحات مختلف شما هم می توانید عضوی از تک نیوز باشید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز