رقابت برای داشتن یک کسب و کار موفق در دنیای امروزی با پیچیدگی های بسیاری همراه است. برندها برای معرفی محصولات و خدمات خود، روش های متفاوتی را در یک رقابت فشرده آغاز کرده اند.

شما برای موفقیت برند خود چه راهی را انتخاب کرده اید؟

تک نیوزبه عنوان یک رسانه تاثیرگذار و پرمخاطب، فرصت های بی نظیری را برای تان فراهم کرده است.

بنرهای تبلیغاتی تک نیوز در ابعاد استاندارد و در مکان مناسب و در دیدرس مخاطب قرار داده شده‌اند تا بهترین بازده را برای مشتری داشته‌ باشند. در صورت تمایل نسبت به رزرو بنرهای تبلیغات در تک نیوز ابتدا موقعیت‌های مختلف را در این بخش مشاهده کرده و سپس از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید.

برخلاف اکثر وب‌سایت‌های ایرانی که عموما بنرهای تبلیغاتی را در مکان‌های پرت و دور از دیدرس کاربر قرار می‌دهند یا انبوهی از بنرها را کنار یکدیگر قرار می‌دهند، تک نیوز بنرهای تبلیغاتی خود را در بهترین مکان و در دید مخاطب خود قرار می‌دهد و ابعاد بنرها نیز به صورت استاندارد در نظر گرفته شده است تا طراحی بنر مناسب فراهم شود.

رپورتاژ آگهی، مقاله‌ای تبلیغاتی است که همچون دیگر پست‌های تک نیوز در سایت قرار می‌گیرد. در رپورتاژ آگهی می‌توانید محصول یا سرویس خود را به جامعه‌ی مخاطب تک نیوز معرفی کرده و لینک مستقیم و Follow به وب‌سایت خود دریافت کنید. جهت رزرو رپورتاژ آگهی می‌توانید در ساعات اداری (۹ صبح تا 8 شب) از طریق تیکت با با در ارتباط باشید  یا ایمیل  تماس بگیرید. همچنین مشخصات و شرایط رپورتاژ آگهی را در این بخش مطالعه کنید.