تک نیوز > نرم افزار و اپلیکیشن : ایلان ماسک: تعداد کاربران ماهانه پلتفرم X رکورد زد

ایلان ماسک: تعداد کاربران ماهانه پلتفرم X رکورد زد

elon musk x twitter

ایلان ماسک در توییت جدیدی مدعی شده که تعداد کاربران ماهانه پلتفرم X یا همان توییتر سابق، به رکورد جدیدی در سال 2023 رسیده است. او با انتشار نموداری در همین رابطه نشان داده که این تعداد از 540 میلیون کاربر فراتر رفته است.

مالک توییتر در توییت تازه‌ای تصویری را به اشتراک گذاشته و اعلام کرده که تعداد کاربران X به بالاترین سطح خود در سال 2023 رسیده است. این نمودار در شرایطی منتشر شده که این شرکت در چند هفته اخیر تغییرات بزرگی را پشت سر گذاشته است و خیلی‌ها ادعا می‌کردند که این شبکه اجتماعی بخشی از کاربران خود را از دست داده است.

ماسک می‌گوید اطلاعات نمودار زیر از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون را نشان می‌دهد. به‌علاوه، او می‌گوید که حالا شمار زیادی از بات‌ها از این شبکه اجتماعی حذف شده است.

ثبت رکورد در تعداد کاربران ماهانه توییتر با وجود چالش‌ها

F2I J2sWsAE1mO .jpg

براساس اطلاعاتی که خود ایلان ماسک قبلاً به اشتراک گذاشته بود، توییتر در ماه مه 2022 حدود 229 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. او در ماه نوامبر 2022 نیز نموداری را منتشر کرد که از رشد تعداد کاربران فعال روزانه به 259.4 میلیون خبر می‌داد.

این رشد در وضعیتی رخ داده است که شرکت متا چند هفته پیش رقیبی را برای توییتر عرضه کرد تا کاربران ناراضی از تغییرات این شبکه اجتماعی را به پلتفرم خود موسوم به اینستاگرام تردز ببرد. بااین‌حال، اکنون تعداد کاربران تردز افت چشمگیری داشته است و درعوض به‌نظر می‌رسد که تعداد کاربران توییتر افزایش یافته است.

ایلان ماسک چند هفته پیش گفته بود جریان پولی توییتر هنوز منفی است چون حدود نیمی از درآمد تبلیغاتی این شرکت کاهش یافته و آن‌ها زیر بار یک بدهی سنگین قرار دارند. او در ماه مه «لیندا یاکارینو» را به توییتر آورد تا مدیرعامل این شرکت شود و احتمالاً در افزایش درآمدها به آن‌ها کمک کند. یاکارینو قبلاً مدیر ارشد تبلیغات NBCUniversal بود.

برچسب ها :

امیرحسین درانی

من امیرحسین درانی. دارم همه تلاشم رو میکنم که علمی شید و علمی هم بمونید.?

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز