تک نیوز > اخبار تکنولوژی و اپل : کیس جدید ایرپادز پرو ۲ با پورت USB-C معرفی شد

کیس جدید ایرپادز پرو ۲ با پورت USB-C معرفی شد

AirPods Pro 2 new case 1

سرانجام دوران پورت قدیمی لایتنینگ به سر رسید و اپل در آیفون‌های جدیدش از پورت USB-C استفاده کرده است؛ اما ظاهرا آیفون‌ها تنها محصولات جدید اپل با این درگاه نیستند. کوپرتینویی‌ها در رویداد «WonderLust» از کیس جدید ایرپادز پرو ۲ رونمایی کردند، اما این بار با پورت USB-C. بنابراین اگر آیفون‌های جدید را بخرید، دغدغه شارژ ایرپادز پرو ۲ با کابل متفاوت را نخواهید داشت. حال داستان این ایرپادز پرو ۲ با کیس مجهز به پورت جدید چیست؟

ایرپادز پرو ۲ در رویداد سال گذشته اپل همراه با خانواده آیفون ۱۴ پا به‌عرصه وجود نهاد. در آن زمان، این ایرپادز با کیس مجهز به لایتنینگ عرضه شده بود. حال با گذشت یک سال از آن دوره، اپل AirPods Pro 2 با کیس مجهز به پورت جدید وارد بازی شده است. این خبر خوبیست؛ چرا که اگر همراه یکی از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ بخواهید ایرپادز پرو ۲ را هم تهیه کنید، مدل دارای کیس USB-C آن نیاز به کابل شارژ جداگانه ندارد.

اپل پیش‌تر از نسل اول AirPods Pro با کیس دارای پورت مذکور رونمایی کرده بود، اما خبری تا قبل از رویداد WonderLust چنین خبری برای پرچمدار هدفون‌های کاملا بی‌سیم کوپرتینویی‌ها نبود. شایان ذکر است که این کیس شارژ جدید تنها با نسل دوم AirPods Pro سازگاری دارد و نمی‌توانید از آن برای شارژ کردن نسل قبلی استفاده کنید. ظاهرا فعلا خبری از کیس جدید مجهز به پورت تایپ C برای ایرپادز ۳ هم نیست.

قیمت ایرپادز پرو ۲ مجهز به کیس USB-C برابر با ۲۴۹ دلار خواهد بود. کوپرتینویی‌ها هنوز خبر دقیقی مبنی بر تاریخ عرضه این مدل را اعلام نکرده‌اند.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز