8406391 2000x1000

نقد و بررسی بازی FIFA 23 – فیفا 23

صفحه اصلی > گیم تک : نقد و بررسی بازی FIFA 23 – فیفا 23

بازی FIFA 23 – فیفا ۲۳ جدیدترین عنوان منتشر شده توسط کمپانی الکترونیک آرتس (Electronic Arts) است که ورزش پرطرفدار فوتبال را در نسلی جدید و با نهایت کیفیت حاضر شبیه‌سازی می‌کند. با این وجود آیا این اثر موفق شده تا انتظارات را برای کاربران برآورده کند؟

از حدود ۳۰ سال پیش که بازی‌های ویدیویی در حال ورود به یک فاز ابتدایی برای تبدیل شدن به یک راه و سبک تازه بودند، بازی‌هایی برای شبیه‌سازی ورزش فوتبال وجود داشته که روی کنسول‌های قدیمی اجرا می‌شدند. با این حال بازی سال ۱۹۹۵ با عنوان FIFA International Soccer عملا پایه‌گذاری یک فرنچایز بزرگ بود که اولین بار شرکت الکترونیک آرتس کانادا آن را ساخت. با این حال طولی نکشید که عناوین FIFA 95 و سپس بازی بزرگ FIFA 96 تغییرات بسیاری را اضافه کردند و هرساله شاهد پیشرفت این سری بودیم؛ پیشرفتی که تا به امروز ادامه داشته و اکنون آن را در FIFA 23 می‌بینیم.

در واقع اگر به عنوان یک کاربر عادی و کسی که شاید در سال فقط چندبار با دوستان خود پای بازی کردن FIFA می‌نشیند عنوان FIFA 23 را تجربه کنید، احتمال اینکه متوجه تغییرات چندانی در آن نشوید وجود دارد. حتی افرادی وجود دارند که برخی نسخه‌های قدیمی این بازی را همچنان تجربه می‌کنند و معتقدند که آن نسخه‌ها به شدت از عناوین جدید بهتر هستند! به هر حال تجربه بازی‌هایی که در یک فرنچایز سالانه عرضه می‌شوند، همین حس را دارد و این نکته عجیبی نیست، اما اگر طرفدار آن سری باشید و به جزئیات دقت کنید، می‌توان تفاوت‌های خاص و جالبی را مشاهده کرد.

مطالعه در گیم تک

گیم تک

گیم تک اخبار دنیای بازی و سرگرمی های روز دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز