با حالت عکاسی در بازی Assassin’s Creed Mirage آشنا شوید

شرکت یوبیسافت با انتشار تصاویر جدید، جزئیات بیشتری از حالت عکاسی در بازی Assassin’s Creed Mirage به اشتراک گذاشته است.

قابلیت فوتو مود یکی از ویژگی‌های جدید صنعت بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود که امروزه طرفدارهای زیادی دارد؛ به طوری که در صورت نبود این ویژگی در بازی، بازخوردهای منفی زیادی به تیم سازنده وارد می‌شود تا بعدها این قابلیت محبوب در قالب یک به‌‎روزرسانی به بازی اضافه شود.

در همین حین، سری اساسینز کرید از جمله فرنچایزهایی است که در طول سال‌های اخیر از این قابلیت بهره می‌برد و خوشبختانه بازی اساسینز کرید میراژ نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. بر اساس اعلام تیم سازنده، این بازی از همان روز نخست عرضه از فوتو مود استفاده می‌کند تا گیمرها در شهر بغداد به عکاسی بپردازند.

نکته قابل توجه این است که حالت عکاسی بازی Assassin’s Creed Mirage به یک سری ویژگی‌های پیشرفته مجهز است. در واقع، شما می‌توانید عمق میدان دید، میزان نوردهی، رنگ‌بندی و دیگر نکات مهم را بر اساس سلیقه خود تغییر دهید. همچنین، با اعمال فیلترهای مختلف، می‌توانید تصاویر خود ویرایش کنید.

علاوه بر این، تیم سازنده پیش‌تر گفته بود که بازی دارای یک فیلتر بصری با حس و حال نوستالژی است. بر اساس گفته‌های شرکت یوبیسافت، شما با استفاده از این فیلتر تصویری می‌توانید رنگ‌های محیط را تا حدودی به رنگ آبی تیره غیر اشتباع تغییر دهید تا میراژ بیش از همیشه شبیه به بازی خاطره‌انگیز اساسینز کرید ۱ به نظر برسد.

لازم به ذکر است که بازی اساسینز کرید میراژ در روز ۵ اکتبر پیش‌رو (۱۳ مهر ماه) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی و آمازون لونا عرضه خواهد شد. علاوه بر این‌ها، این عنوان قرار است برای آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس نیز منتشر شود.

اشتراک‌گذاری

بیا با هم بنویسیم

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *